gsm nummer heractiveren

  • 24 August 2020
  • 2 reacties
  • 127 Bekeken

hallo met ilyas ik weet niet maar mijn nanosimkaart werkt niet de nummer moet activeert zijn maar ik weet niet hoe het moet kan iemand helpen?


2 reacties

heb je uw toestel al eens volledig uitgezet en en terug laten opstarten.

Reputatie 7
Badge +2

@ilyasama9 

Gaat het over een nieuw nummer ? een abonnement met import ? of ?

een prepaid kaart ? heb je dan de identificatie gedaan ?

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_pay_and_go_id/particulieren/support/telefonie/abonnement-en-pay-and-go/tariefplan-wijzigen/je-pay-and-go-kaart-identificeren.html

Graag meer info over je nummer om je te kunnen helpen : via je profiel kan je ons die gegevens laten weten;

Ter info:  Forum Profiel
Rechtsboven klikken op jouw ‘icoontje’/avatar
> Mijn profiel > Bewerk profiel
> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers
> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en 
> Sla wijzigingen op

Vriendelijke groeten

Tina

Reageer