Skip to main content

hallo met ilyas ik weet niet maar mijn nanosimkaart werkt niet de nummer moet activeert zijn maar ik weet niet hoe het moet kan iemand helpen?

heb je uw toestel al eens volledig uitgezet en en terug laten opstarten.


@ilyasama9 

Gaat het over een nieuw nummer ? een abonnement met import ? of ?

een prepaid kaart ? heb je dan de identificatie gedaan ?

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_pay_and_go_id/particulieren/support/telefonie/abonnement-en-pay-and-go/tariefplan-wijzigen/je-pay-and-go-kaart-identificeren.html

Graag meer info over je nummer om je te kunnen helpen : via je profiel kan je ons die gegevens laten weten;

Ter info:  Forum Profiel
Rechtsboven klikken op jouw ‘icoontje’/avatar
> Mijn profiel > Bewerk profiel
> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers
> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en 
> Sla wijzigingen op

Vriendelijke groeten

Tina


Reageer