Ik heb sinds vandaag geen internet en tv meer, heb reeds een reset uitgevoerd maar het 2de lampje van de decoder blijft maar pinken en buiten het lampje van de power en wifi brand geen enkel ander?
heb je nog een DSL controle lampje op de bbox die continue blijft oplichten.
anders eens je toestellen herstarten → herstart je toestellen voor internet en tv? | Proximus
je kunt natuurlijk morgen ook bellen naar de helpdesk 0800 22 800
Dat kan zo’n beetje van alles zijn hè : uw bbox wat kapot, problemen op de lijn, lokale kabeltjes die niet goed in steken, …..
Die link geeft wat mogelijkheden om dat op te lossen.
Wat kunt u dan meestal doen? Eens bij u alle kabeltjes goed aanduwen, de modem herstarten door hem een tiental seconden zonder stroom te zetten en dan terug aan, en als dat allemaal niet helpt morgen bellen naar de helpdesk van Proximus, dat is 080022800 dacht ik. Ze kunnen daar dan van alles testen en u zeggen wat er moet gebeuren.
Ah , Martin was rapper , maar zo weet u het twee keer!
Martin en Cvanloon, dank aan jullie beiden voor jullie reactie, maar wat jullie zeggen heb ik reeds allemaal gedaan, het erge is dat ze tijdens de chat zelfs niet meer antwoordde
Best dan hier de reactie van een Proximus Forummedewerker afwachten zij kunnen ook je lijn meten op fouten en desnoods ook voorstellen om een technieker te sturen.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.