Wij hebben iets meer dan een jaar geleden de overstap gemaakt naar proximus. We namen het Flex S pak met internet, 2 mobile telefoons, tv en netflix. Afgelopen zaterdag contacteerde ik de klantendienst om disney+ bij op te nemen in het pakket. De vrouw vertelde ons dat het voordeliger was als we dan een pickx mix all stars namen. Hiermee akkoord gegaan. Op zondagochtend merk ik dat er iets mis is, dus opnieuw contact met de klantendienst. Gevolg: alles is opgelost. We hebben alles en kunnen disney+ kijken.
Echter op maandag krijg ik een mail dat onze tv werd opgezegd. Na telefonisch contact blijkt dat een medewerker per ongeluk een order heeft aangemaakt om tv op te zeggen. Geen probleem,ze zouden dit onmiddellijk rechtzetten. 2 dagen en een 6-tal telefoons later, waarin de ene keer gezegd wordt dat het makkelijk op te lossen is en de andere keer ik de boodschap krijg dat het opnieuw opgezegd is, heb ik nog steeds geen tv. Ik krijg 1/3 een medewerker die me op een medelevende manier te woord staat. De andere keren zijn ze ongeduldig en lijkt het alsof ik zeur omdat ik snel een oplossing wil.
Vandaag zegt de ene medewerker dat we niet de juiste box hebben, wat ik vreemd vind want zondag werkte alles. Als de lijn dan wegvalt wordt ik niet teruggebeld. Dan maar zelf opnieuw bellen. Deze dame is vriendelijk en garandeert me dat het deze avond, ten laatste morgen in orde is.
Is het raar dat ik wantrouwig ben? Ik wil graag de vakantie ingaan met een gezellige filmavond met mijn kinderen. Op dit moment lijkt het dat ik dit enkel kan realiseren als we opnieuw een overstap maken.
Hoe kan ik toch aandringen op een snelle oplossing?