Vraag

geen tv



Toon eerste bericht

34 reacties

Mag ik mijn decoder nu gaan wisselen? Ik moet morgen in Diest zijn dus dat zou perfect passen.

Annicq Wellens 

Reputatie 7
Badge +4

Ter info:

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_device_return/particulieren/support/telefonie/mobile-coverage-extender/problemen/een-toestel-omruilen-herstellen-of-terugsturen.html

Ik vrees dat u dient te wachten op een ok van een Proximus-medewerker hier op het forum of via 0800 22800/chat

en dat de nieuwe decoder u via Bpost zal bezorgd worden en u de oude gratis met retourticket bekomen van Proximus dient terug te sturen (bewijs Bpst enige tijd bewaren 3à4 maand teneinde mogelijke facturatieproblemen te voorkomen)

 

Mag ik mijn decoder nu gaan wisselen? Ik moet morgen in Diest zijn dus dat zou perfect passen.

Annicq Wellens 

Omruilen wordt niet meer gedaan via proximus shops, zij hebben die niet in stock, die worden nu met de bpost omgeruild, maar daarvoor zal eerst iemand van proximus zelf hier moeten langskomen om je hierbij verder te helpen.

Reputatie 7
Badge +4

Ik zie bij de testen dat er geen communicatie is tot aan de decoder. Ik zou daarom graag een technieker ter plaatse sturen om alles in orde te maken voor u. 

Wanneer zou dit passen ? 

Hallo

Mag ik nu een nieuwe decoder verwachten? 

Annicq Wellens 

Reputatie 7
Badge +4

@Annicq

 Proximus  @HadewychT wou u een technieker ter plaatse sturen wanneer het u past (desgevallend zal deze de vervanging wel doorvoeren)

@Annicq bedoelt mss daarmee ook wanneer mag ik de technieker verwachten wat op het zelfde neer komt dat @Annicq aan @Proximus een datum moet doorgeven door de datum hier op het forum te posten zodat een proximus medewerker die hier het eerst de post doorneemt dit kan verder afhandelen.

Zo vlug als kan

Reputatie 7
Badge +4

@Annicq  ik stuur in de loop van deze namiddag dan iemand bij je langs

Reageer