Skip to main content

Beste, 3maanden geleden in 1 keer maar half beeld. Het onderste stuk zit  ijeen in het midden van het beeld. Technicus gebeld, geen oplossing zou terug contact opnemen wat niet gebeurd is. Terug gebeld: hdmikabel is stuk er moet een nieuwe tss. Ik heb een oude tv zonder hdmiverbinding dus bestel ik een din/scartkabel. Past niet. Winkels gesloten en er kan geen kabel vanuit proximus opgestuurd worden. Ondertss laat ik modem en decoder terug opstarten en kijk alle kabels na. Zoek online een oplossing.. gebeurt niets. Ik krijg een recentere tv met hdmiverbinding.. geen tv. Op de decoder brandt alleen het lichtje dat zegt dat er elektrice verbinding is. Bij opstarten lichten de lichtjes vooraan heel even op. Achteraan aan de kabels branden groene lichtjes. Bij de verbinding bij de modemberbinding knippert er een tijdje een rood lichtje. Vooraan niks lichtjes. Het tvscherm wordt effe blauw waarna sneeuw. In het blauwe staat niets.  Ik heb via chat ook hulp proberen te zoeken en dat heeft ook niks opgeleverd. Ze antwoorden zelfs niet meer. 

Ik zit nu 3 MAANDEN zonder tv en zou graag een oplossing krijgen.

Annicq Wellens  1371

Mag ik mijn decoder nu gaan wisselen? Ik moet morgen in Diest zijn dus dat zou perfect passen.

Annicq Wellens 


Ter info:

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_device_return/particulieren/support/telefonie/mobile-coverage-extender/problemen/een-toestel-omruilen-herstellen-of-terugsturen.html

Ik vrees dat u dient te wachten op een ok van een Proximus-medewerker hier op het forum of via 0800 22800/chat

en dat de nieuwe decoder u via Bpost zal bezorgd worden en u de oude gratis met retourticket bekomen van Proximus dient terug te sturen (bewijs Bpst enige tijd bewaren 3à4 maand teneinde mogelijke facturatieproblemen te voorkomen)

 


Mag ik mijn decoder nu gaan wisselen? Ik moet morgen in Diest zijn dus dat zou perfect passen.

Annicq Wellens 

Omruilen wordt niet meer gedaan via proximus shops, zij hebben die niet in stock, die worden nu met de bpost omgeruild, maar daarvoor zal eerst iemand van proximus zelf hier moeten langskomen om je hierbij verder te helpen.


Ik zie bij de testen dat er geen communicatie is tot aan de decoder. Ik zou daarom graag een technieker ter plaatse sturen om alles in orde te maken voor u. 

Wanneer zou dit passen ? 


Hallo

Mag ik nu een nieuwe decoder verwachten? 

Annicq Wellens 


@Annicq

 Proximus  @HadewychT wou u een technieker ter plaatse sturen wanneer het u past (desgevallend zal deze de vervanging wel doorvoeren)


@Annicq bedoelt mss daarmee ook wanneer mag ik de technieker verwachten wat op het zelfde neer komt dat @Annicq aan @Proximus een datum moet doorgeven door de datum hier op het forum te posten zodat een proximus medewerker die hier het eerst de post doorneemt dit kan verder afhandelen.


Zo vlug als kan


@Annicq  ik stuur in de loop van deze namiddag dan iemand bij je langs


Reageer