Vraag

geen toegang tot netflix en youtube

  • 22 August 2020
  • 5 reacties
  • 139 Bekeken

Beste,

Hoe komt het dat ik niet meer kan kijken naar mijn opnames, Netflux en youtube? Ik betaal mijn facturen op tijd. 


This topic has been closed for comments

5 reacties

heb je de bbox en de decoder al eens heropgestart

zet je decoder eerst zonder spanning via zijn netschakelaar achteraan of netstekker

en zet je bbox nu eens 5 seconden spanningsloos, en zet terug onder spanning,
als zijn DSL led niet meer knippert en dus continue blijft oplichten en je terug kunt surfen

zet dan je decoder weer onder spanning ne laat die volledig opstarten.

PS: hier komt niemand langs in het weekend die van proximus zelf is tijdens het weekend, je kunt wel altijd nellen naar het gratis nummer van de helpdesk 0800 22 800 tijdens het weekend,

(soms lange wachttijden, maar mss valt dit op zondag mee!)

Op de 0800 reageert niemand. Zijn ze op een zondag ook bereikbaar?

ze zijn normaal gezien ook op zondag bereikbaar maar de laatste tijd lopen de wachttijden blijkbaar heel lang op.

Heb je de reset methode al eens geprobeerd en helpt het niet ?

Heb de resetmethode gedaan en het heeft geholpen. Dank voor jullie hulp

Graag gedaan en blij te horen dat ik je toch heb kunnen verder helpen.