Probleem: Bijna iedere dag valt de tv uit met de melding : geen signaal.
Dit gebeurt 1 tot meerdere keren per avond.
Na enkele seconden (soms minuten) krijgen we opnieuw verbinding.
Alle toestellen zijn goed aangesloten.
Probleem: Bijna iedere dag valt de tv uit met de melding : geen signaal.
Dit gebeurt 1 tot meerdere keren per avond.
Na enkele seconden (soms minuten) krijgen we opnieuw verbinding.
Alle toestellen zijn goed aangesloten.
Ik zou beginnen met alle toestellen die uw tv gebruikt (modem, decoder, draadloos of bedraad, …..) eens te herstarten. Indien dat niet helpt dan is het goed om
Ter info:
Indien de toestellen rechtstreeks met utp/ethernet-kabel op de Bbox3 aangesloten zijn, vermoed ik dat enkel Proximus-medewerkers u verder kunnen helpen (Bbox vervangen, tussenkomst in straatkast, ...)
Eventueel bij een dergelijke uitval naar de LEDS DSLen Internet kijken en ook de verbinding tussen Bbox en Proximus NTP2007 contactdoos controleren
Probleem: Bijna iedere dag valt de tv uit met de melding : geen signaal.
Dit gebeurt 1 tot meerdere keren per avond.
Na enkele seconden (soms minuten) krijgen we opnieuw verbinding.
Alle toestellen zijn goed aangesloten
Indien je decoder niet rechtstreeks verbonden is met een utp netwerkkabel aan de bbox
dan best eerst na punt 3. en voor punt 4. deze draadloze toestellen ook eerst stroomloos zetten en na volledige herstart verder gaan met punt 4.
Indien je dit gedaan hebt en je merkt dat de melding geen verbinding toch nog terugkomt, dan kijken tijdens deze melding of het DSL lampje nog continu blijft oplichten, indien niet dan je verbindingen van de bbox naar de lijn aansluitdoos/VDSL Filter (respectievelijk NTP2007/NF2007 ) even controleren op slechte contacten of zelfs op oxidatie aan de klemmen als je de aansluitdoos eens open doet.
Ik heb je lijn getest en zie daar geen verbrekingen. Er zijn meerdere decoders aangemeld op je lijn. Heb je dit voor op alle toestellen ?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.