Vraag

geen rode knop op decoder V7

  • 5 November 2023
  • 5 reacties
  • 80 Bekeken

Om bv “Fleet Tv” op te bekijken op Kanaal Z, drukte ik op de rode knop van de afstandsbediening van de V6 decoder. Ik kon dan alle afleveringen bekijken .

Ik heb nu een V7 decoder en vind deze optie niet terug …..

Hoe kan ik dergelijke programma’s opvragen ?


5 reacties

Een bedenking: Ik heb zelf geen V7 decoder maar kan je dat dan niet via google assistant ?

Reputatie 7
Badge +3

@marnixg 

Om je opnames te bekijken druk je op de knop met het HUIS symbool van ja afstandsbediening.

Vervolgens  bovenaan in het scherm  ga je naar mijn video's  via de pijltjes toets naast de Ok toets naar rechts  tot als  mijn video's rood word en druk je op de OK toets.

Daar vind je al je opnames.

beste Pat52,

het betreft geen opname hoor. Bij Kanaal Z kon je deze extra programma’s opvragen via de rode knop op bv een V6.

@marnixg 

Dat kan ik trouwens ook niet meer op mijn V5compact decoder.

Rode knop= Naar het op-aanvraag-aanbod van de lopende zender (indien beschikbaar)

 

Reputatie 7
Badge +3

beste Pat52,

het betreft geen opname hoor. Bij Kanaal Z kon je deze extra programma’s opvragen via de rode knop op bv een V6.

@marnixg Word al een tijd niet meer aangeboden op de V7 decoder , dit stond vroeger tussen VOD , zenders met Xtra programma’s kon je daar selecteren . 

Nu alleen nog Replay via de toets TV guide van reeds uitgezonden programma’s.

Ik zie net dat @Martin meld dat het ook niet meer beschikbaar is via de V5 compact decoder.

Waarschijnlijk heeft Proximus deze optie uitgeschakeld en is het niet gerelateerd aan de V7 decoder zoals ik eerder mocht vernemen van de technische support van Proximus.

 

Reageer