Skip to main content

Bij deze zeer ontevreden van Proximus.

Wij wachten al 4 weken voor een nieuwe aansluiting op ons adres. Al meerdere keren gebeld en word steeds gemeld dat ze mij gaan terugbellen voor een afspraak. Maar nog altijd niemand gehoord of gezien. Alles staat hier klaar voor installatie maar ze kunnen of willen niemand langssturen. Dit begint nu echt dringend te worden want zitten zonder internet. 

Vraag mij af wat er gaande is en waarom we bij proximus nu meer als 4 weken moeten wachten voor een installatie.

FYI: Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen om je verder te helpen van zodra ze hier de draad opnemen.  


Reageer