Er is geen programmatie te zien in de online tv-gids van enkele zenders. Hierdoor kan je ook geen programma’s opnemen op afstand of live tv-kijken. Dit zijn de zenders:
France 24 HD (SD-versie is in orde)
VlaamsparlementsTV
Travel XP
Comedy Central FR
Studio 100 Hits SD (HD-versie is in orde)
Op de decoder is er geen probleem. Kan dit doorgegeven worden?
@DaisyS heb je hierover nog iets vernomen? Tot hier toe is dit nog niet opgelost.
Mvg
@Tien Ik heb net nog eens geinformeerd. Van zodra ik antwoord heb kom ik hier op terug.
@DaisyS : dit is tot op heden nog steeds niet in orde. Kan dit bekeken worden?
@Tien Ik heb het hier net even getest en krijg wel een programmatie te zien. Kan je eens testen in een andere browser of op een ander toestel ?
@HadewychT : dat is de HD-versie van Studio 100 TV. Het gaat om de SD-versie van Studio 100 Hits die in het Family-pakket zit en natuurlijk de andere vermelde zenders in het starttopic. Doordat de programmatie niet zichtbaar is, kan je ze ook niet programmeren of live bekijken
France 24 HD:
VlaamsparlementsTV HD:
Travel XP
Studio 100 Hits SD (HD-versie is wel in orde)
Comedy Central FR is intussen wel in orde.
Alvast bedankt om dit in orde te maken.
Mvg
@Tien Ik heb dit doorgegeven voor verder onderzoek.
@Tien Dit probleem is nu opgelost. Onze excuses voor de ondervonden hinder.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.