Skip to main content

Vorige week een technieker hier geweest die mijn connectie probleem heeft opgelost maar nu kan ik blijkbaar geen programma’s opnemen.

  1. Opnames die nog beschikbaar waren gaven een foutmelding bij het afspelen
  2. Deze dan volledig verwijderd alsook de planning
  3. Dan opnames terug ingepland en vandaag de opnames bekeken
  4. Krijg een zwart scherm, als ik hieruit ga zie ik nog heel snel een boodschap met , serverfout, wegflitsen 

Bij het nakijken van instellingen kwam ik HD zenders activeren tegen en als ik dat probeer te selecteren krijg ik de boodschap dat mijn bandbreedte onvoldoende is. Geen idee of die dingen gerelateerd zijn.

Ik heb dit net even nagekeken.
De oudste aflevering die ik terugvind is 4 dagen oud.

Kan je mij het MAC adres even doorgeven van de decoder?
Kan je nu even op een HD zender een opname inplannen en even testen of dit werkt?

 

 


Hi,

 

Is dit ok?

40:F2:01:8A:4A:D4

Ik had ook nog eens een reboot uitgevoerd op BBOX en decoder en de opnames zijn plots wel beschikbaar, ik zal dit blijven opvolgen de volgende dagen.

Is die HD setting iets wat moet opgelost worden?


Excuses, correctie MAC adres

14:98:7d:8e:56:1f


HD staat allesinds aan, dus dit moet wel degelijk werken.
Kan je dit enkele dagen testen? 


Zal ik doen, bedankt.


Reageer