Beantwoord

Geen geluid op HD films

  • 26 May 2018
  • 6 reacties
  • 549 Bekeken

Gisteren "Ferdinand" HD versie gehuurd, maar er was geen geluid. Dan maar de SD versie gehuurd. Ik heb deze dus 2x moeten huren.
icon

Beste antwoord door AndyR 28 May 2018, 18:01

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Kan je ons een privébericht doorsturen met daarin je klant- of telefoonnummer dan kijk ik dit verder voor je na. Dit doe je door hier te klikken.
Reputatie 7
Badge +4
Kan je eens nakijken of je geluid op dolby staat ingesteld? Dit is meestal de oorzaak dat je geen geluid hebt. Je vindt dit onder instellingen - systeem - audio.
Dit was idd het geval. :)
Ik heb de film 2x moeten huren. Kan ik een credit krijgen?
Reputatie 5
Badge +3
Ik heb je een gratis credit gegeven voor de dubbele bestelling. Veel kijkplezier!

Beste Proximus,

omdat ik al ruim een half uur op jullie site op zoek ben naar een mailadres voor een klacht op  en deze niet vind  (is een duidelijke klachtenprocedure geen verplichting??), dan maar hier een reactie.

WIj hebben geen geluid bij huren HDfilms.

Heb dit laten passeren de laatste maanden,maar deze keer stond dit terug aangerekend; Graag een crediet + oplossing hiervoor want mi. betalen we wel voor alle mogelijkheden,niet?

 

Groeten An

Pas maandag komen de Prox forummedewerkers hier terug langs om je verder te helpen.

Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens in je forumprofiel plaatsen, doe je terwijl je op het forum ingelogd bent, en zet je in één van de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
→ ForumProfiel gegevens invullen/aanvullen ( in het vak "Ticket (Privé)" kun je bv nog bijkomende informatie zetten als je dit wilt).

Reageer