Ik heb de film 2x moeten huren. Kan ik een credit krijgen?
Beste Proximus,
omdat ik al ruim een half uur op jullie site op zoek ben naar een mailadres voor een klacht op en deze niet vind (is een duidelijke klachtenprocedure geen verplichting??), dan maar hier een reactie.
WIj hebben geen geluid bij huren HDfilms.
Heb dit laten passeren de laatste maanden,maar deze keer stond dit terug aangerekend; Graag een crediet + oplossing hiervoor want mi. betalen we wel voor alle mogelijkheden,niet?
Groeten An
Pas maandag komen de Prox forummedewerkers hier terug langs om je verder te helpen.
Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens in je forumprofiel plaatsen, doe je terwijl je op het forum ingelogd bent, en zet je in één van de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
→ ForumProfiel gegevens invullen/aanvullen ( in het vak "Ticket (Privé)" kun je bv nog bijkomende informatie zetten als je dit wilt).
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.