Een paar dagen geleden had ik een probleem, ik vermoedde met de v6-decoder. Gebeld naar de helpdesk, na uitleg besliste de vriendelijke Mijnheer om mij een nieuwe decoder te sturen. Die kwam reeds de dag nadien toe. Perfect zou ik zeggen. Het was deze keer een v7, op zich geen probleem. De installatie lukte echter niet, alle procedures uitgevoerd die op internet te vinden zijn. Maar er kwam geen beeld uit die android decoder. Verder dan een taalkeuze kwam ik helaas niet. Dan maar terug naar de helpdesk. Het was deze keer een Nederlandse dame die waarschijnlijk haar job wel doet, maar voor mij alleszins moeilijk te verstaan. Uiteindelijk begon ze helemaal opnieuw, alle dingen die ik al vijf keer had gedaan. Ook deze keer zonder resultaat. Wat ik niet waardeer zijn allerlei uitspraken zoals:
- u moet exact doen wat ik vraag. Wat ik ten andere deed, niets anders.
- ik weet wat er moet gebeuren, ik doe zulk probleem 70 keer per dag : hopelijk tk h met betere afloop
- u moet minder praten : de dame zou beter Nederlands moeten praten en minder hollands. Dan zou ik beter verstaan wat ze zegt zodat ik geen herhaling moet vragen.
- ik stuur u een technicus die u moet betalen : dat heb ik geweigerd. Proximus stuurt mij rommel en dan nog een betalende technicus, niet overdrijven hé
Gevolg : ondanks haar zogezegde ervaring kon ze het probleem ook niet oplossen en beloofde ze me een nieuwe afstandsbediening. Ik ben in blijde verwachting.