Vraag

foutmelding p134

  • 7 December 2021
  • 2 reacties
  • 274 Bekeken

Sinds enige tijd hebben we zo een nieuwe decoder voor tv, om “apps” te gebruiken.

sindsdien kunnen we niet meer rechtstreeks kijken. Welke zender ook, steeds is er enige seconden een bewegend beeld, dan valt het weg, zwart scherm en foutmelding p134.

heel vervelend.

wat kunnen we doen ? Decoder afzetten en herstarten lukt niet.

 


2 reacties

Is een gekend probleem met de V7 decoder.
Het wijst op een zwak signaal en er wordt dan meestal ook een kabelverbinding aangeraden.

Dus als je de mogelijkheid hebt om de decoder rechtstreeks met een utp netwerkkabel te verbinden is dit mogelijks al een oplossing.

Reputatie 7
Badge +4

@Belgiantourist Je wifisignaal is niet in orde. Hierdoor werkt je TV inderdaad niet goed, en waarschijnlijk ook je andere toestellen die via wifi verbinden. De stabielste verbinding is inderdaad via kabel zoals Martin al suggereerde. 

Ik heb de frequentie waarop je wifisignaal wordt uitgezonden al aangepast van hieruit. Hier vind je ook nog tips om je wifi te verbeteren. Hou ons zeker op de hoogte of het hierdoor beter werkt. 

Reageer