iets op te markt brengen wat slecht werkt proficiat proxilus
Wat heb ik spijt dat ik over gestapt ven naar proximus,ik zit al 2 uren te wachten om tv te kunnen kijken,
P130
Mijn ouders hebben reeds 1 jaar lang problemen met hun internet (foutmelding P130 bij opstarten tv). Hiervoor werd reeds 14 maal contact opgenomen met Proximus. Hiervoor is reeds 3 maal een technieker gepasseerd maar als die passeert werkt alles. Ik vraag graag aan mede forummers alsook proximus wat dit probleem juist inhoudt. Waarvoor staat P130? Waarom kan men dit vanop afstand terug in orde maken? Mij lijkt de enige optie veranderen van provider aangezien proximus de techniekers ook aanrekent en de problemen en frustraties aanhouden.
Graag eindelijk hulp!!!
Ben
Ter info: ivm foutmelding _P130_
Is je decoder rechtstreeks verbonden met een utp kabel aan je bbox direct.
Indien niet:
= wat staat er tussen
= Heb je de mogelijkheid om voorlopig als test de decoder rechtstreeks met (lange) utp kabel te verbinden, door deze even los over de grond te leggen.
NB: pas maandag komt hier iemand van PX zelf terug langs
Beste DaisyS
Mijn ouders zitten reeds een maand met hetzelfde probleem. Initieel kwam foutmelding P130, daarna P134, daarna geen foutmelding meer en enkel de verklaring “check ethernetkabel aansluiting”. We ontvangen geen beeld, of grijze sneeuw. De utp kabel werd vervangen. Geen oplossing.
Onze proximusgegevens:
Klantnummer
De factuur van januari 2023 werd nog betaald maar wij zullen de volgende facturen niet betalen aangezien we dienstverlening niet voldoet: tv werkt niet en de helpdesk stuurt geen technicus. Mijn ouders krijgen enkel raad om te resetten. Dit is niet behoorlijk.
Ik verwacht van uw organisatie een degelijke reactie.
met beleefde groeten,
Best geen klantgegevens openbaar posten!
Gebruik hiervoor het ForumProfiel. Je moet wel ingelogd zijn. Vul zoveel mogelijk de klantgegevens in van je ouders in het veld 'Ticket' in. (enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers)
Je kan dat doen binnen één uur na je bovenstaand bericht.
Ik zie dat er een afspraak met een technieker is ingeboekt, deze zal langskomen ter plaatse en het probleem asap op lossen.
Ondanks de storing raad ik je wel aan om de facturen te blijven betalen, er kan achteraf als het probleem is opgelost gecrediteerd worden, om volledige afsluiting te vermijden.
We hebben je op 28/11 nog een vraag gesteld hierboven in deze post en daar is geen antwoord op gekomen.
Ik vind op het nr dat gekoppeld is aan je forumprofiel geen storingen of interventies van techniekers terug. Je spreekt over de lijn van je ouders. Als het dan over een andere lijn gaat, kan je deze gegevens dan invullen in je profiel zodat we dit verder kunnen nakijken voor je ?
Gevraagde privégegevens in je forumprofiel plaatsen doe je terwijl je op het forum ingelogd bent, en zet je in één van de met “privé” aangeduide tekstvelden.
Enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op “sla wijzigingen op”
( in het vak “Ticket (Privé)” kun je bvb nog bijkomende informatie zetten als dit wilt).
Dag Hadewych,
jammer, ik ben nochtans vriendelijk geweest naar de klantenmedewerkers, alleen heb ik de top van proximus uitgescholden (en de waarheid vernoemt, aangezien ze meer geven om geld dan mentale gezondheid)
Dat gezegd zijnde, zoals gezegd het betreft niet mijn internet, dus uiteraard moet u het nummer dat aan mijn account is gekoppeld niet gaan controleren. Een beetje nutteloos werk van uw kant uit dus.
De internet verbinden van mijn ouders is het afgelopen jaar reeds 32x gecontroleerd en ook daar ziet men nooit iets ondanks problemen wel blijven bestaan
Jammer
Dat nutteloos werk van
Vul je ook in je andere topic de gegevens van je ouders aan zodat eventuele opzoekingen ook daar goed verlopen?
Nope, ik had duidelijk gemaakt dat niet mijn internet betreft.
Nee sorry mutlie, de gegevens van mijn ouders ga ik hier niet online gooien, techniekers hebben al genoeg geholpen, dus tijd voor mentale gezondheid te doen primeren en proximus vaarwel te zeggen
toch bedankt
Super! Dank voor de info :)
Ter samenvatting: een duim voor alle proximusmedewerkers, een paar lelijke niet-vernoemde woorden voor de zakkenvullers aan de top
Nope, ik had duidelijk gemaakt dat niet mijn internet betreft.
Nee sorry mutlie, de gegevens van mijn ouders ga ik hier niet online gooien, techniekers hebben al genoeg geholpen, dus tijd voor mentale gezondheid te doen primeren en proximus vaarwel te zeggen
toch bedankt
En je verwacht dus ook nog dat de medewerkers helderziend zijn ?
Tja ...
Tja mutlie, lees de berichten hierboven dan, daar staat het allemaal in ipv altijd commentaar te geven
Ik vraag me af hoe iemand op basis van jouw posts weet op welke locatie het probleem zich precies voordoet. Zelfs als jouw gegevens ingevuld zijn in je forumprofiel weet er hier niemand wie je ouders zijn.
Tenslotte: er is er maar één iemand die hier commentaar geeft (in 2 topics dan nog), de anderen proberen gewoon te helpen.
Maar diezelfde één iemand apprecieert dat blijkbaar niet eens.
Ik zeg in iedere post bedankt dus toon ik wel die appreciatie.
Maar laat ons hier de discussie stoppen
Inderdaad, want zo wordt niemand (vooral jij en je ouders) geholpen.
Gevraagde privégegevens in je forumprofiel plaatsen doe je terwijl je op het forum ingelogd bent, en zet je in één van de met “privé” aangeduide tekstvelden.
Enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op “sla wijzigingen op”
( in het vak “Ticket (Privé)” kun je bvb nog bijkomende informatie zetten als dit wilt).
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.