Skip to main content
Beantwoord

Foutmelding P130

  • 3 oktober 2024
  • 3 reacties
  • 3605 Bekeken

Oeps, er ging iets mis…

Wat? ik keek TV, wou een. opgenomen programma bekijken wat resulteerde in de eesrte fout melding. Daarna terug naar lift kijken, weer dezelfde P130. Tv uitgeschakeld, terug aan, weer dezelfde foutmelding. Netflix, net hetzelfde. Wat is er mis?

Beste antwoord door Martin

@Denzelke1 Bedankt voor de feedback. 
Wat PX opgeeft is het volgende: 

Mogelijks heb je het ook niet meer voor als je de HDMI kabel terugsteekt op zijn originele plaats!

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
This topic has been closed for comments

3 reacties

Martin
  • 33257 reacties
  • 3 oktober 2024

heb je de toestellen al reeds heropgestart → toestellen heropstarten in de aangegeven volgorde 


Denzelke1
  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 6 februari 2025

Ook aan de hand gehad. Heb de HDMI kabel in een andere hdmi ingang gestoken. Sindsdien geen last meer gehad. 


Martin
  • 33257 reacties
  • Antwoord
  • 6 februari 2025

@Denzelke1 Bedankt voor de feedback. 
Wat PX opgeeft is het volgende: 

Mogelijks heb je het ook niet meer voor als je de HDMI kabel terugsteekt op zijn originele plaats!