Vraag

foutmelding bij open Pickx app

  • 23 October 2021
  • 5 reacties
  • 100 Bekeken

Kan iemand dit even bekijken? Krijg sinds een paar dagen continue deze foutmelding en kan dus niet meer via de app tv kijken. 
 

 


5 reacties

al de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en lukt het wel nog via http://proximuspickx.be 

NB: Iemand die van Proximus zelf is, komt hier niet langs op het forum tijdens weekends en feestdagen.
 wel mogelijk tijdens het weekend om helpdesk op te bellen 0800 22 800

Zelfde probleem hier. Opnieuw installeren app geeft geen resultaat. 

Reputatie 7
Badge +3

@Bramvds 

@stino_latino 

hebben jullie een iPad met een IOS 15 besturingssysteem?

 

Groeten

Geert

Neen. 14.8. Het probleem was op een bepaald ogenblik weg, maar nu is het terug… 

fyi: pas maandag komt er hier iemand van proximus zelf terug op het forum.

Reageer