Vraag

Eurosport 1 NL niet beschikbaar in pickx-app of op pickx.be

  • 18 December 2023
  • 6 reacties
  • 208 Bekeken

Reputatie 1

Sinds enkele dagen geeft de stream van Eurosport 1 NL een foutboodschap in de pickx-app of op de site van pickx.be. Zijn er nog andere klanten die dit ondervinden? De Franse versie van Eurosport 1 is wel te bekijken. Is er een reden waarom de stream niet meer beschikbaar is? Vriendelijke groeten.


6 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Sinds enkele dagen geeft de stream van Eurosport 1 NL een foutboodschap in de pickx-app of op de site van pickx.be. Zijn er nog andere klanten die dit ondervinden? De Franse versie van Eurosport 1 is wel te bekijken. Is er een reden waarom de stream niet meer beschikbaar is? Vriendelijke groeten.

@Dirk_089 . Heb net getest, maar bij mij geen probleem op mijn Pickx-app. Kan de zender gewoon ontvangen 🤗

Reputatie 1

Antoon, dank voor je reactie. Ik krijg nog steeds de error (zie bijlage). Andere zenders werken zonder probleem, maar Eurosport is een zender waar ik heel dikwijls naar kijk. :)

 

Badge

Zelfde probleem hier. Zelfde foutmelding.

Reputatie 1

Deze avond lijkt het probleem opgelost. Ik kan terug Eurosport 1 bekijken in de app of op de site.😉

Reputatie 7
Badge +1

@BMF. Heb dit probleem niet. Werkt goed. Net nog getest. Pickx app zit op een iPad 🤔

Badge

Zoals Dirk zegt: sinds vandaag is het probleem opgelost.

Reageer