Beantwoord

enkel nog het powerlicht dat brand op de wifibridge

  • 19 August 2022
  • 13 reacties
  • 418 Bekeken

Reputatie 3
Badge

 deze avond thuisgekomen tv willen kijken maar gaat niet  enkel de powerknop brand nog op de wifi bridge

.b-box,modem en wifi bridge reeds gereset zonder resultaat echter

op de b-box branden al de nodige lichtjes maar wanneer ik wil synchroniseren knippert  het lichtje van de wps op de b-box als ik hier op druk, drukken op de wpsknop  op de wifi-bridge geeft geen resultaat.

ik vrees dat het een paar dagen zonder tv zullen worden aangezien het weekend is en px niets zal ondernemen tenzij hier iemand op dit forum een oplossing heeft.

 

 

 

icon

Beste antwoord door Michael V 23 August 2022, 14:36

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

13 reacties

@ronaldo Als je reeds volgens de beschreven procedure gereset en gesynchroniseerd hebt zul je niet veel meer kunnen doen en is de wifibridge  waarschijnlijk defect, je zou natuurlijk vandaag of morgen nog kunnen bellen naar de helpdesk 0800 22 800, wat zij eventueel nog kunnen doen.

Reputatie 3
Badge

@Martin 

Rare situatie,van gisteren avond ongeveer 10.00 uur tot een uurtje geleden brandde enkel de powerknop op wifi-bridge en nu lijkt alles herstelt nl lichtjes branden terug en kan terug tv kijken.

Wat de oorzaak  hiervan is geweest en waarom dat dit na een tiental uren zonder resultaat plots weer werkt  weet ik ook niet belangrijkste is dat het terug werkt.

Martin bedankt voor uw reactie ,moest er toch iets veranderen aan de situatie laat ik het hier wel weten,voorlopig is het opgelost.

@ronaldo 

Bij mij was dit daarnet het geval dat ik ook zag dat enkel het powerlicht te zien was op de wifibridge. Ik heb de wifibridge even uitgeschakeld en weer ingeschakeld en het was opgelost.

Het viel me op toen ik nu geen tv aan het kijken was maar ik zag toevallig dat ook de 2 signaallampjes niet verschenen.

Timm1983

FYI: Lampjes van je Wi-Fi Bridge nakijken 

Reputatie 3
Badge

@Timm1983 

Ik had ook wifi-bridge op en terug aangezet,reset gedaan,van de stroom gehaald zonder resultaat echter enkel powerlicht was te zien.( verschillende malen geprobeerd zonder resultaat ).

Raar maar wat bij u direct lukte was dit voor mij  na een tiental uren ,plots alles terug in orde zonder ook maar enige actie te hebben ondernomen.

Groot vraagteken voor mij wat is de oorzaak geweest van dit probleem,misschien hebben px medewerkers hier een antwoord op.

 

Reputatie 3
Badge

@Martin @Timm1983 

Na 1 dag zonder problemen is het weer van dat,deze avond tv kijken opeens lichtjes uit op wifi-bridge behalve power ,scherm melding onverwacht probleem na een paar sec alles terug aan weer een minuut later alles weer uit.Blijft de vraag wat is de oorzaak,waarom werkt het 1 dag  terug normaal en nu weer niet (is de 2 keer en steeds ‘s avonds rond zelfde uur )

Nog snel kontakt opgenomen met px en hebben mij belooft  een wifi-booster op te sturen en zou dit probleem opgelost moeten zijn.

Houd ons in ieder geval op de hoogte…..

Reputatie 3
Badge

Is er iemand van px zelf aanwezig die het volgende  kan nakijken.Gisterenavond is er door de operator die ik telefonisch gesproken heb bevestigd dat er vandaag een nieuwe wifi-booster zou geleverd worden ( wat ik moeilijk kan geloven zou wel erg snel zijn ).Maar buiten een tevredenheids onderzoek via sms heb ik vandaag geen bevestiging gekregen van px wanneer die zou geleverd worden .

Misschien is dit niet doorgegeven aan de betrokken dienst die instaat voor de verzending van produkten.

Graag bevestiging wanneer levering.

Reputatie 5
Badge +2

@ronaldo Ik kan de verzending niet terugvinden. Doordat het om een nieuw toestel gaat en geen omruiling zou ik aanraden terug met onze klantendienst contact op te nemen hiervoor.

Reputatie 3
Badge

@Michael V 

contact opgenomen met de klantendienst en zoals ik zelf ook al vermoede was er niets terug te vinden over de verzending van een wifi-booster.Hebben dit in orde gebracht en zou binnen de 2 werkdagen geleverd worden.

PS operator van technische dienst gaat hier wel in de fout door iets te beloven wat volgens de persoon van de klantendienst niet zijn taak is.Op die manier had ik nog lang kunnen wachten op de wifi-booster om mijn probleem op te lossen.

 

Reputatie 5
Badge +2

@ronaldo  Een nieuw product moet inderdaad via de klantendienst worden aangevraagd. Ben blij dat het nu in orde is. Hou ons op de hoogte dat je de levering hebt ontvangen.

Reputatie 3
Badge

@Michael V 

Zal ik zeker doen. 

Bedankt 

Reputatie 3
Badge

@Michael V 

wifi-booster ontvangen en tot op heden geen problemen meer ondervonden,waarschijnlijk toch de wifi-bridge die niet meer naar behoren werkte.