Skip to main content

Ik heb gemerkt dat in mijn TV gids deze 3 nieuwe sportkanalen nog steeds ontbreken. Morgen begin het belgisch voetbal dus begint dringend te worden. 
ik heb uiteraard all sports als optie op mijn pack. 
Bij andere mensne die ik ken zag ik deze zenders wel toegevoegd, vreemd. 
 

Kan iemand dit nakijken? Klantnummer 623211310

TUI: Iemand van proximus zelf komt hier niet langs op het forum tijdens het weekend, helpdesk blijft wel bereikbaar op gratis nummer 0800 22 800


Ter info: Proximus mensen hebben mij gezegd dat het wel eens nodig kan zijn om de decoder te herstarten. Misschien dat eens proberen, als het nog niet gebeurd is natuurlijk.

 


Inderdaad, trouwens bij problemen is het altijd best van toch eens de decoder spanningsloos te zetten of zelfs deze eens te → resetten, doe ik ook altijd.


Hier hetzelfde, al geprobeerd helpdesk te contacteren zonder resultaat. Al van gisteren aan het proberen, nog steeds geen kanalen.

En al gereset ook, zonder resultaat. Wel al 2 maal telefoon gekregen, pak op en ze leggen af. Zo kunnen ze niet helpen natuurlijk… klant nummer = 610857542


Juist helpdesk aan de lijn, algemene storing die daar voor zou zorgen.

Natuurlijk geen timing

 

Geen info over kanalen https://www.proximus.be/pickx/nl wel al tot aan matchen geraakt 

https://www.proximus.be/pickx/nl/sport/voetbal/jupiler-pro-league zie je dan weer geen matchen in live-stream

 


Volgens mijn moeder heeft zij gisteren gekeken op 121 (is mss ook regio gebonden)

Ik weet het niet , kheb zelf geen voetbal


121, dat is internationaal voetbal. Milaan tegen Napoli op dit moment.


hi all
er zijn momenteel inderdaad enige problemen met het activeren van de nieuwe zenders
we doen ons uiterste best dit zo snel mogelijk in orde te krijgen


@ jonathandr, enig zicht op wanneer? Had gehoopt toch iets te kunnen kijken van JPL dit weekend, er resten ons nog 2 wedstrijden vandaag dus hopelijk kan dit nog in orde komen? Iets van deadline zou welkom zijn?


De kanalen 111 tot 113 ontbreken bij mij ook nog steeds, zijn wel zichtbaar op de app proximus pickx op iPad en gsm. Graag snel een oplossing 


@wmeir All sports staat wel actief op uw lijn. Je vindt de zenders terug vanaf kanaal 111. Als dit niet geval is, moet een herstart van de decoder dit oplossen (stroom even onderbreken)


@HadewychT probleem opgelost, even mijn decoder uitgeschakeld, nadien stonden de kanalen erop. Alvast bedankt


Veel plezier ermee 🙂 Bedankt voor de feedback. 

 


Ik kan de kanalen nog steeds niet zien in de Pickx app! Iemand een oplossing? 
 

groetjes 

Bram


Als je ziet hoeveel er dit hier al gemeld hebben alleen al vandaag dan denk ik dat er dringend moet aan de oplossing gesleuteld worden, hopelijk morgen wat betere en meer nieuws als de prox forumedewerkers terug langskomen hier !


Reageer