Wanneer u via WIFI kunt streamen met de nieuwe Proximus TV app, maar niet via Mobiele Data/4G, dan is dat waarschijnlijk omwille van de Location Permission.
Om Mobiele Data te kunnen streamen, moet de applicatie toegang hebben tot uw locatie om er zeker van te zijn dat u zich in Europa bevindt.
Als u problemen hebt, kunt u de volgende stappen volgen om het probleem op te lossen:
1. De applicatie verwijderen
2. Installeer de app opnieuw
3. Verbreek de verbinding met WIFI om zo te verbinden met Mobiele Date/4G
4. Open de applicatie en log in
5. Wacht tot de startpagina volledig geladen is, dit zou er zo moeten uitzien:
Volledig geladen betekent dat de categorieën ‘Nu op TV’ en ‘Mijn Opnames’ allebei inhoud bevatten.
6. Klik op een item in de ‘Nu op TV’ lijst om te beginnen met streamen op 4G.
7. Als u Locatie Diensten niet op uw iOS-apparaat of of op de applicatie heeft geactiveerd, krijgt het scherm met de vereiste toestemming waarin wordt uitgelegd waarom we uw locatie nodig hebben:
Klik op ‘Toestaan’.
8. U krijgt nu het volgende pop-up venster indien de Locatie Diensten zijn uitgeschakeld op uw toestel:
Klik op ‘Instellingen’.
9. Hiermee gaat u naar de instellingen waar je de Locatie Diensten moet activeren.
Als dit gebeurd is, gaat u terug naar de applicatie.
10. In de app krijgt u het volgende pop-up scherm te zien:
Klik op ‘Toestaan’.
11. Nu zou u moeten kunnen streamen via 4G.
OPMERKING: Als de Locatie Diensten al geactiveerd waren bij stap 8 en 9, kunt u een paar stappen overslaan.
This topic has been closed for comments
Bladzijde 1 / 2
@SebbieSwhahili - kijk even je privéberichten na.
@Kels12: ik heb een en ander aangepast, kan je even kijken of het nu wel werkt?
@Kels12: ik heb een en ander aangepast, kan je even kijken of het nu wel werkt?
Dag Dorothy,
kan je nog eens proberen?
MVG, Wim
kan je nog eens proberen?
MVG, Wim
Graag gedaan.
Dag Wendy's,
Ik zie dat je nog geen MyProximus account hebt voor je vaste producten, dit heb je nodig om de tv app te kunnen gebruiken. https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_register/particulieren/welkom-bij-support/myproximus-en-facturen/myproximus/myproximus-website/hoe-inschrijven-op-myproximus.html
Groeten
Ik zie dat je nog geen MyProximus account hebt voor je vaste producten, dit heb je nodig om de tv app te kunnen gebruiken. https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_register/particulieren/welkom-bij-support/myproximus-en-facturen/myproximus/myproximus-website/hoe-inschrijven-op-myproximus.html
Groeten
Hallo,
Kan je me even je login voor my proximus doorgeven via PB zodat ik het kan nakijken ? Dat kan via volgende link :
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Kan je me even je login voor my proximus doorgeven via PB zodat ik het kan nakijken ? Dat kan via volgende link :
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Crottiers,
Kan je je MyProximus login of vaste lijnnummer via privé bericht naar het Proximus team sturen?
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Groeten,
Kim
Kan je je MyProximus login of vaste lijnnummer via privé bericht naar het Proximus team sturen?
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Groeten,
Kim
Fiekevda alles staat correct gelinkt kan u nog eens proberen om het opnieuw te installeren? Groeten Els
Fiekevda, kan je zekerheidshalve via privébericht nog eens doorsturen met welke gebruikersnaam je je probeert aan te melden?
26/06/2018
Nieuwe Proximus tv app werkt app werkt al sinds 01 juni 2018 niet meer op mijn iPad.
Chatten met Proximus om dit op te lossen helpt niet, alle PX chatters sluiten chat gewoon af en zo zijn ze ervan af.
Laatste chatbeurt via PX : ARMIN laatste woordjes ‘ ben het aan het nakijken, heeft u een ogenblikje’ waarna hij de chat sluit.
Heb zo al een paar chats afgedrukt met steeds hetzelfde afsluit gedrag.
Sluit de chatdienst dan ook maar af als je toch geen oplossingen hebt voor jullie rotslechte Proximus tv software.
Wat een stel amateurs daar, zijn het misschien nog oude RTT benoemde it’ers welke deze software maken.
En zeggen dat alles wel top functioneert bij Telenet, misschien kunnen jullie de ontwikkelaars van Telenet eens op de koffie vragen!
Nieuwe Proximus tv app werkt app werkt al sinds 01 juni 2018 niet meer op mijn iPad.
Chatten met Proximus om dit op te lossen helpt niet, alle PX chatters sluiten chat gewoon af en zo zijn ze ervan af.
Laatste chatbeurt via PX : ARMIN laatste woordjes ‘ ben het aan het nakijken, heeft u een ogenblikje’ waarna hij de chat sluit.
Heb zo al een paar chats afgedrukt met steeds hetzelfde afsluit gedrag.
Sluit de chatdienst dan ook maar af als je toch geen oplossingen hebt voor jullie rotslechte Proximus tv software.
Wat een stel amateurs daar, zijn het misschien nog oude RTT benoemde it’ers welke deze software maken.
En zeggen dat alles wel top functioneert bij Telenet, misschien kunnen jullie de ontwikkelaars van Telenet eens op de koffie vragen!
Ja dit werkt nu. Bedankt!
Heb je de app al eens verwijderd, opnieuw geïnstalleerd en opnieuw ingelogd?
Is dat via iOS of Android?
Geert
Is dat via iOS of Android?
Geert
Het is ondertussen gelukt. Nog hulp gekregen via de Proximus chat. Bedankt voor de hulp!
Hij werkt! Bedankt!
JessMel, kan je via privébericht even laten weten met welke gebruikersnaam je je probeert aan te melden?
KimB bedankt! Werkt nu perfect!!
Graag gedaan 🙂
Marilyn kan je ons via een privé bericht even je login van je MyProximus doorgeven? Dan kijk ik het graag even voor je na. Grtjs, Charlotte.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
hi, er zijn momenteel nog problemen met de app voor IOS
ons engineering team is dit nog volop aan het onderzoeken
mvg
ons engineering team is dit nog volop aan het onderzoeken
mvg
ons engineering team is dit nog volop aan het onderzoeken
mvg
Is 3 maand al niet ruim (!!!) voldoende om een probleem op te lossen die Proximus zelf heeft veroorzaakt! Dit is echt onaanvaardbaar. Jullie moeten dringend hulp inroepen van buitenaf. Laat de CISKO engineers maar eens los op dit probleem en binnen de 24:00h is alles opgelost..
En ook zeer belangrijk (!!!!) geef de klanten een correcte tegemoetkoming die nu al 3 maanden in de kou staan.
Wij betalen nu toch ook al 3 maanden voor een toepassing die er niet meer is.
Bladzijde 1 / 2
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.