Skip to main content
Vraag

Een nieuwe dag, een nieuw probleem met Pickx


Forum|alt.badge.img

Zit ik hier rustig 5 minuten tv te kijken of ik vlieg er midden in de opname gewoon uit, en ik krijg nu enkel nog de melding dat mijn account niet meer herkend wordt… (zie foto). Maar factureren, dat lukt altijd blijkbaar. Om te zeggen dat ik het stilaan spuugzat ben, is een understatement. Wat is dit nu weer?


 

16 reacties

Forum|alt.badge.img+2
  • Grand Master
  • 1246 reacties
  • 31 maart 2025

Bij mij is het ook gewoon kapot, pickx start niet meer op.


RolandT
Forum|alt.badge.img
  • Motivator
  • 41 reacties
  • 31 maart 2025

ja ook bij mij. Zelfde probleem.


Forum|alt.badge.img+2
  • Grand Master
  • 1246 reacties
  • 31 maart 2025

Draadloze verbinding lijkt OK, 84 down 28 up Mb voor een abonnement 100/30. 


Joery79
  • 31 reacties
  • 31 maart 2025

Ik denk dat het een algemeen probleem is. Op alle storingen piekt Proximus.

Bij mij dus ook geen tv.

 


Martin
  • 33315 reacties
  • 31 maart 2025

Algemeen zal het niet zijn want mijn pa is al gans de avond naar TV aan het kijken op zijn V7 decoder.
Maar inderdaad rond 20 uur is het blijkbaar weer aan het pieken.

 


  • Rising star
  • 22 reacties
  • 31 maart 2025

Ik heb een v7 en kan ook enkel offline zien


Forum|alt.badge.img+2
  • Grand Master
  • 1246 reacties
  • 31 maart 2025

Ook een v7. Ik heb dat nu op offline gezet en ik zie tv, pickx blijft rondjes draaien. 


Mutlie
  • 1985 reacties
  • 31 maart 2025

Hier werkt alleen tv en apps


Martin
  • 33315 reacties
  • 31 maart 2025

Als je belt naar 0800 22 800 laten ze dan niet direct horen dat er problemen zijn?


  • Rising star
  • 22 reacties
  • 31 maart 2025
Martin schreef:

Als je belt naar 0800 22 800 laten ze dan niet direct horen dat er problemen zijn?

Een deel van onze klanten ondervindt momenteel problemen met interactieve televisiediensten (opnames, tv op aanvraag). 
Live TV kijken lukt wel (kies bij het opstarten voor 'offline modus'). 
We stellen alles in het werk om de normale situatie zo snel mogelijk te herstellen.


  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 31 maart 2025

Hier hetzelfde gehad vanavond: Beperkte TV-diensten.  Ondertussen weer normaal, maar de tv-avond is dan ook ten einde.

Proximus tv is hier eigenlijk nog maar op proef, want telenet tv is nog niet opgezegd.  Ik vrees dat Proximus tv zo stilaan een return to sender gaat krijgen...

 

 


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2139 reacties
  • 1 april 2025

Er deed zicht een algemene storing voor op het digitale tv platform.

Deze algemene storing zou nu hersteld moeten zijn. 

Indien je nog steeds geen beeld hebt, volstaat het om de decoder te herstarten.

 

Geert


Mutlie
  • 1985 reacties
  • 1 april 2025

@GeertC 

Ik blijf toch met vragen zitten.

Ik zie hierboven dat de leden tv konden kijken via de offline modus.
Die keuze hebben wij niet gekregen ????
Voor de foto’s (twee) van de melding die wij kregen verwijs ik naar dit topic
 




En dit is 3 avonden gebeurd (vrijdag+zaterdag+maandag)  in de laatste 4 dagen.
De boodschappen waren die 3 dagen telkens dezelfde.

Hebben wij dan een ander probleem (gehad) of hoe zit dat?


 


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2139 reacties
  • 2 april 2025

@Mutlie 

Dit is inderdaad vreemd, dan zal er nog iets achterliggend zijn.

Werkt je tv intussen opnieuw?

 

Geert


Mutlie
  • 1985 reacties
  • 2 april 2025

Gisteren geen probleem gehad.  En voor vorige vrijdag was dat ook  nooit eerder opgedoken.
Het was die 3 dagen echt langdurig maar  heeft ook zichzelf opgelost.
Daar staat tegenover dat ik (van vrijdag en zaterdag) helemaal  niets heb gelezen op  dit forum buiten mijn eigen berichten.
Vandaag is het nog afwachten.


Mutlie
  • 1985 reacties
  • 3 april 2025

Even tussen de vele recente klachten door melden dat we gisteren avond geen probleem gekend hebben met opnames, noch tv. Hopelijk blijft dat nu zo.


Reageer