Skip to main content

Sinds kort overgestapt van Telenet naar Proximus. E-press was één van de zaken die me had overhaald.

Ik kon waar en wanneer ik wou de digitale krant lezen, maar sinds een week werkt dit plots niet meer.

Bij inloggen zie ik de krant, maar wanneer ik wil openen krijg ik steeds zelfde melding:Er ging iets mis Je hebt waarschijnlijk geen toegang tot HLN digitaal in jouw huidige Proximus pack. Check of je pack in aanmerking komt en dat je MyProximus account de juiste configuratie heeft via de Proximus FAQ’s.

 

Ik heb vorige week aantal keer met HLN gebeld, ze zeggen dat ze vraag hebben gekregen van Proximus om  op 6/11 mijn abonnement stop te zetten?!

Ze zeggen bij HLN dat opdracht van Proximus moet komen om opnieuw te activeren.

 

Klantendienst proximus krijg ik niet te pakken… en chat krijg ik uren na elkaar; We zijn op zoek naar een collega om je te helpen, maar dat duurt iets langer dan verwacht... Ben je nog steeds online?

 

 

Wie kan me helpen?

 

 

@HadewychT, kun je nogmaals doen wat je vorige keer hebt gedaan ? Toen werktte het direct.

Ik zit nu al de hele week zonder krant…

 


ik heb zo pas een e-mail ontvangen van HLN  dat mijn account is geactiveerd, en ik kan ook opnieuw inloggen.