Sinds enkele dagen happert ons beeld op tv,
We kunnen enkel draadloos kijken daar er geen lan verbinding voor handen is .
Graag meer info reset werd reeds meermaals geprobeerd
Sinds enkele dagen happert ons beeld op tv,
We kunnen enkel draadloos kijken daar er geen lan verbinding voor handen is .
Graag meer info reset werd reeds meermaals geprobeerd
Als je draadloze verbinding via wifi-booster/wifi-bridge gebeurt zou het kunnen dat je wifisignaal wat te laag binnenkomt op de booster/bridge en door hem wat te verplaatsen zou het kunnen dat het signaal dan wat beter wordt.
Als je draadloze toestel een PLC is dan zou je deze eens in een ander stopcontact / andere circuit kunnen steken. Een plc ook nooit voeden via een verlengnetstekkerdoos maar direct in het stopcontact.
Ook er op letten dat als je draadloze toestel in een stopcontact steekt dat er daar mss opladers dichtbij insteken die ook voor storingen kunnen zorgen, ook TL lampen / microgolf enz kan bridge/booster storen.
Als dit allemaal niet helpt kunnen de proximus forummedewerkers als ze maandag terug langskomen ook een je lijn testen op storingen en kunnen zij ook eventueel voorstellen om een technieker te sturen maar deze beslissing moet ik uiteraard aan hen overlaten.
Hier vind je alvast enkele tips om je wifi te verbeteren. Als je PLC’s hebt, heeft
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.