Dit moet me even van het hart en bovendien onbegrijpelijk dat Proximus niet heeft geluisterd toen de Android Decoder werd getest door klanten in 2019.
Zeer jammer elke dag opnieuw te moeten vernemen dat klanten/gebruikers zoveel problemen hebben met de Android Decoder -V7 .
Ik heb de Android Decoder -V7- TV Box mogen testen alvorens deze werd gecommercialiseerd. ( door Corona uitgelopen van Juli 2019 tot September 2020)
Ondanks de vele feedback die ik gaf via het toenmalige emailadres newdecoder@proximus.com stel ik vast dat dat de melding om meer bandbreedte te voorzien voor de Android Decoder -V7-TV Box , wat effectief helpt, nog steeds niet automatisch word toegepast.
Mijn vraag : Waarom wordt er geen rekening gehouden met de verhoging van de bandbreedte bij het plaatsen, wijzigen van de TV Box met de Android Decoder. (want deze decoder heeft een stabiele internetverbinding nodig)
Hebben de personen bevoegd voor deze decoder bij Proximus dan niets geleerd uit de feedback van de 1250 testers destijds.
Zeer jammer en bedroevend hier elke dag te moeten lezen dat klanten altijd problemen hebben bij omschakeling naar de Android Decoder- V7 Decoder- TV Box.
En nee ik wil mijzelf niet in de belangstellig zetten, gewoon jammer dat Proximus inzet op innovatie en geen rekening houd met de mogelijkheden bij de klanten, ondanks de feedback door de testers.