Skip to main content
Vraag

disney+ op V7


  • Apprentice
  • 6 reacties

Beste,

Zelf heb ik ondertussen wel al een V7 ontvangen maar op kanaal 58 wordt de melding gemaakt “Je apparaat is niet compatibel met deze versie”. Komt dit nog in orde voor start uitzendingen?

 

21 reacties

Forum|alt.badge.img+2
  • Grand Master
  • 1243 reacties
  • 1 september 2020

Op een V5 zie ik op kanaal 58 allerlei rare mannekes. Naar het schijnt zijn er nog wat bugs in de software van de V7. Of dat opgelost geraakt voor de start van de uitzendingen? Ik weet niet echt wanneer die beginnen. Resultaat : best wachten op een reactie van iemand van Proximus morgen. Die zijn veel slimmer.


Martin
  • 33062 reacties
  • 1 september 2020

@meuli Of dit nog in orde komt zal iemand van het Proximus forumteam morgen eens moeten navragen bij de specialisten ter zake.


  • 98 reacties
  • 1 september 2020

@meuli

 Moet je daarvoor de app niet installeren op je v7 (als die al beschikbaar is), zoals bv. voor Netflix ook kan?  Volgens mij wel. Heb er zelf nog niet naar gezocht, eerlijk gezegd.


Martin
  • 33062 reacties
  • 1 september 2020

inderdaad maar deze geeft de melding dat het apparaat (de v7 dus) niet compatibel is, en daar zit het probleem voorlopig nog.


  • 98 reacties
  • 1 september 2020

@meuli en @Martin : dat staat er bij mijn V7 ook. 🙃 We zullen moeten wachten. Gelukkig zie ik al geen rare mannekes. 😇


jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1525 reacties
  • 2 september 2020

hi all

Ik kijk even na wat de status is van Disney+ op v7 en hou jullie op de hoogte


  • Auteur
  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 3 september 2020

Misschien omdat de app maar beschikbaar wordt op 14 september?


Martin
  • 33062 reacties
  • 3 september 2020

Een antwoord dat vandaag gegeven werd door Proximus wijst ook wel een beetje in deze zin:

rechtstreeks via de V7 decoder bekijken gaat enkel kunnen in een pack All Stars of All Stars & Sports en dit vanaf 15/9/20


  • Auteur
  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 3 september 2020

Zou wel erg grof zijn dat het enkel te bekijken is in een pack.


Martin
  • 33062 reacties
  • 3 september 2020

ja daarop konden ze nog geen eenduidig antwoord geven in die zin dat het antwoord was  dat het  misschien in de toekomst kon veranderen en de klanten dan hiervan zouden ingelicht worden


  • Auteur
  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 11 september 2020

@jonathandr 

 

al nieuws? Gaan we op 15 september kunnen genieten van Disney+?


Martin
  • 33062 reacties
  • 11 september 2020

  • Rising star
  • 10 reacties
  • 14 september 2020

Met welke decorder kan je Disney + zien 


Martin
  • 33062 reacties
  • 14 september 2020

Met de Android V7 decoder


  • Auteur
  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 15 september 2020

Het werkt!


  • Rising star
  • 10 reacties
  • 15 september 2020

Raar maar kan nergens code ingeven dat ik heb gekregen ben wel al 6,99 mogen betalen voor 1 maand 


  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 15 september 2020

Heisa,

net hetzelfde overkomen en raak op Disney support maar niet binnen,  bij proximus ook niet


  • Apprentice
  • 8 reacties
  • 18 september 2020
Heisa schreef:

Raar maar kan nergens code ingeven dat ik heb gekregen ben wel al 6,99 mogen betalen voor 1 maand 

Hoi, 

Was bij mij ook zo.

Had de app disney+ gedownload en daar kunnen selecteren dat ik via proximus gefactureerd wil worden maar nergens de code moeten ingeven.

Daarna een mailtje gekregen van google dat ik via hen een kost had gemaakt voor het abonnement van disney+ 😮

Maar op myproximus zie ik de melding staan dat ik kosten buiten mijn bundel heb. 8,45 in totaal. Maar daaronder zie ik enkel de kost van 6,99 voor de disney+.

Ik begrijp er niks van. Is het nu in orde of niet? Ik heb een All Stars NL abonnement dus zou dit de eerste 12 maanden gratis moeten zijn.

 


Martin
  • 33062 reacties
  • 18 september 2020

In afwachting dat iemand van proximus hier starks langs komt zie deze info →
https://nl.forum.proximus.be/proximus-pickx-7/disney-51401?postid=663994#post663994 :


 proximus is in contact met disney+ en ze hebben aan de betrokken klanten oplossing (terugbetaling/regeling) beloofd, dus ik ga er van uit dat iedereen gecontacteerd gaat worden die hierbij betrokken was.


  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 12 november 2020

Beste,

Om Disney + te ontvangen op tv zou er een nieuwe decoder opgestuurd worden. Sedert 2 november staat er in my proximus dat het pakket onderweg is tesamen met een track and trace van Bpost. Bij Bpost staat echter dat het pakket nog niet aangeleverd werd door Proximus. Kunnen jullie laten weten wanneer we dit mogen verwachten? Volgende week? Volgende maand?

Alvast bedankt voor een antwoord!


Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 1701 reacties
  • 12 november 2020

Dag @Nina S . Ik heb een dossier hiervoor aangemaakt 46752189. De beheerder belt u spoedig.  Groetjes Luc


Reageer