Skip to main content

Beste,

 

Onlangs heb ik mijn abonnement gewijzigd naar all stars en sports.

Sedert vandaag heb ik mijn nieuwe decoder v7 (android) thuis gekregen en met succes geïnstalleerd.

Bij mijn overstap naar all stars en sports diende ik via proximus binnen de 48u een mail met een activatielink voor disney+ te ontvangen.

Deze heb ik tot op heden nog niet ontvangen.

Is het mogelijk van het nodige te doen hieromtrent of mag ik mij reeds registreren bij disney+ (zonder het risico te lopen dat ik te betalen facturen krijg)

Met dank en vriendelijke groet,

 

Frank

 

Heb zopas gebeld naar de klantendienst om over te schakelen naar een Flex pack. Blijkt nu dat dit niet mogelijk is omwille van een gedeelde facturatie (Pack for Employees). Dus zolang mijn werkgever een deel van mijn factuur betaald zit ik vast aan het oude pack en kan ik niet overschakelen naar een nieuw Flex pack. Klopt dit? De gratis WiFi-booster bij een Flex pack met vaste lijn is dus ook onmogelijk.

In tegenstelling tot wat hier op het forum gezegd wordt konden onze beide v5c decoders wel omgewisseld worden voor v7 decoders. Blijkbaar is hier dan toch geen Flex pack voor nodig.


@kdewilde  Je hebt evengoed recht op een Flex pack, ook met de tussenkomst van je werkgever. De informatie dat je hierover kreeg klopt dus niet, mijn excuses. Ik maak de omschakeling naar Flex en de levering van de wifi-booster voor jou in orde via dossier 47194077 zodra de levering van de decoders achter de rug is. Groetjes, Antonella


@WouterDef  Klopt het dat je nog beschikt over een b-box 2 modem (witte modem)?

@Cyrixke  Omruiling van beide decoders naar V7 is voor jou ook mogelijk samen met de wijziging van je pack naar Flex S. Mag ik dit voor jou in orde maken?

Groetjes,
Antonella


@AntonellaD  Ik ben niet meteen geneigd om mijn  pack te veranderen,  mijn ervaring leert dat wijzigingen niet van een leien dakje gaan en er nogal onaangename verrassingne uit kunnen voortvloeien ;)  

De mail die ik gekregen heb stelt letterlijk: ‘Heb je de nieuwe decoder nog niet? Je kan hem aanvragen vanaf 18 januari 2021 via de klantendienst’. Hier dus geen vermelding dat ik hiervoor moet wijzigen naar een flex pack.


@Cyrixke  Dat begrijp ik. Je mag gerust afwachten. Maak zeker online eens de vergelijking met jouw huidig pack qua prijs en inhoud.

Stel je Flex pack samen | Proximus

Groetjes,
Antonella


@AntonellaD  Dat heb ik al een paar keer gedaan, maar kwam toen niet goedkoper uit. Er zijn ook enkele dingen die je daar niet kan aanduiden waardoor ik geen exacte prijs heb. Mocht je eventueel een exacte prijs hiervoor kunnen geven dan kan ik echt vergelijken:

Flex met Netflix - 2 gsm abo’s met 5gb - 2 decoders - Affinity korting via werkgever.

Maar om terug te komen op de mail die ik gekregen heb: daar wordt geen flex vermeld, dus ik maak hierop uit dat ik toch een v7 decoder kan krijgen zonder naar flex over te schakelen.

De mail die ik gekregen heb stelt letterlijk: ‘Heb je de nieuwe decoder nog niet? Je kan hem aanvragen vanaf 18 januari 2021 via de klantendienst’


TUI: affinity valt weg bij flex packs cfr.  verschillende berichten hier reeds gepost op het forum hieromtrent!

Affinity-programma:
Sinds 1 juli 2020 zijn de nieuwe Packs onder de naam FLEX gelanceerd.
De vorige Packs (Familus, Tuttimus en Minimus) worden niet meer gecommercialiseerd.
Het Affinity-programma is niet van toepassing op de nieuwe FLEX Packs.
De gevallen die zich zullen voordoen zijn als volgt:

  • Als de werknemer geniet van de Affinity-korting met Familus, Tuttimus of Minimus en niets verandert aan zijn Pack, behoudt hij zijn Affinity-korting.
  • Als de werknemer gebruik maakt van de Affinity-korting en migreert naar een nieuw FLEX Pack, verliest hij zijn Affinity-korting.

ondertussen eens kijken op basis van info komende van uw werkgever,
of u nog toegang en eventueel nog korting hebt
https://www.proximus.be/affinity/nl/?view=default

Of er andere kortingen mogelijk zijn op flex daarvoor zal je een officieel antwoord van Prox moeten afwachten.


@Cyrixke Affinity is niet compatibel met Flex. Ter vervanging kunnen we wel een getrouwheidskorting activeren gedurende 12 maanden.
Flex S met Netflix - 2 gsm abo’s met 5gb - 2 decoders = € 100,99/maand (zonder getrouwheidskorting)

Intern hebben wij hierover geen informatie ontvangen. Dus ik kan momenteel niet bevestigen dat je jouw huidig pack gaat kunnen behouden bij de omruiling naar de v7 decoder na 18/01.

Groetjes,
Antonella


@AntonellaD  op hoeveel komt de getrouwheidskorting dan? 


FYI: 5% heb ik gisteren nog gelezen


@Cyrixke € 5/maand. Dus met getrouwheidskorting, kom je voordeliger uit. Groetjes, Antonella


@AntonellaD  En dan kunnen mijn twee decoders vervangen worden door v7 decoders? Als er geen bijkomende kosten (installatie, wijziging, ...) bijkomen mag je dat voor mij dan in orde brengen.


@Cyrixke Beide decoders kunnen dan inderdaad worden vervangen en er zijn geen bijkomende kosten aan verbonden. Mag ik het zo voor jou in orde brengen? Groetjes, Antonella


@AntonellaD  dat mag!


@Cyrixke  Alles is ingeleid zoals afgesproken. Straks krijg je een e-mail ter bevestiging waarin je het retourlabel terugvindt om de oude decoders in te leveren. De nieuwe worden dinsdag geleverd. Groetjes, Antonella


@AntonellaD  Ik heb de mail inderdad ontvangen. Ik zie echter nergens vermelding van Netflix, blijft die optie wel degelijk actief?


@Cyrixke Netflix blijft inderdaad actief. Aangezien hier geen wijziging op is gebeurd, staat deze niet vermeld op de brief. Groetjes, Antonella


@kdewilde Wijziging naar Flex en levering van Wifi-booster is vandaag ingeleid. Je krijgt hiervan ook bevestiging via e-mail. Groetjes, Antonella


@AntonellaD OK. Bedankt.


Krijg je de gratis WiFi-booster ook zonder de optie 'Upgrade je thuis-ervaring' (€11/maand)? Of is dit een vereiste voor de WiFi-booster?


nee wifibooster zit in de flex packs met Vaste telefonie

→ Flex – Internet, tv, gsm-abonnement en vaste lijn | Proximus | Proximus

kan je zien onder superieure wifi ervaring door op de ‘i’ te klikken

 


@AntonellaD : ik weet niet of mijn antwoord was doorgekomen op jouw vraag rond de modem; maar neen, ik heb al de zwarte modem BBOX-3. De decoder is gisteren aangekomen en na wat proberen, is het gelukt om deze aan te sluiten en de app Disney+ te installeren.

 


@WouterDef  Bedankt voor de update want deze had ik inderdaad gemist, mijn excuses. Zou je me het serienummer van de modem kunnen doorsturen? Is het een b-box 3 of  b-box 3+? Dan documenteer ik dit correct in onze systemen want hier staat nog een b-box 2. Dank u wel. Groetjes, Antonella


@AntonellaD  Ik heb 2x een e-mail ontvangen met een bevestiging van de wijzigingen. In de eerste was er sprake van de omzetting van Nature & Discovery naar de optie Family NL. In de tweede was dit weggevallen. In beide gevallen was de optie 'Upgrade je thuis-ervaring' inbegrepen. Is het niet mogelijk om toch de optie Family NL te activeren (ter vervanging van Nature & Discovery) en 'Upgrade je thuis-ervaring' te laten vallen (onze vaste lijn wordt toch weinig gebruikt. €11/maand om onbeperkt naar vaste lijnen te bellen is daarom voor ons niet interessant)? Dus: Flex pack met de opties Family NL en All Sports en zonder de 'Upgrade je thuis-ervaring'.


@kdewilde  Het 1ste order werd verworpen door ons systeem (waarom weet ik niet, er zijn wel wat problemen geweest met onze systemen de laatste 2 dagen). Deze werd daarom opnieuw ingeleid. Bij deze 2de inleiding werd het boeket Nature & Discovery inderdaad niet omgezet naar Family NL. Dit kunnen we aanpassen zodra de Wifi-booster is geleverd. Deze Wifi-booster zit gratis inbegrepen bij het Flex pack. Als we de vaste lijn opzeggen en het pack dan omzetten naar Flex S dan zal de Wifi-booster niet meer gratis zijn en aangerekend worden aan 2,49 euro/maand in huur. Is dat ok voor jou? Groetjes, Antonella


Reageer