Vraag

Disney +

  • 28 December 2022
  • 4 reacties
  • 66 Bekeken

Hallo,

Ik heb een vraag ivm Disney + 

Ik heb reeds een bestaand account bij Disney + maar zou graag via de TV hiernaar kijken.

Via de Proximus decoder is er een kanaal voorbehouden voor Disney + maar enkel via een Proximus abonnement…. Kan ik inloggen met eigen account?

mvg,

Eddy


4 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Eddy H Is mogelijk via V7 decoder.Zie info link:Disney activeren | Proximus  en Apps op de Android TV Box | Proximus   Groetjes,Joel

Beste, het is niet echt het volledige antwoord dat ik zoek. Mijn decoder is een V6 (dus is dit daarmee reeds onmogelijk?). Is de V6 geen android TV box waar men apps mee kan installeren?

 Ik wil Disney + niet activeren via Proximus want ik heb reeds een Disney+ abonnement via een Gmail-account en wil me inloggen met dit account op tv. Omdat ik al zappend een Disney+ kanaal tegenkwam op proximus tv, wou ik me hier graag inloggen met mijn gmail account maar je hebt hier geen optie voor… je kan enkel abonneren via Proximus ?

vond dit op forum:  Apps op decoder V6 | Proximus Forum 

Reputatie 7
Badge +4

Cfr reactie @Joel M nee het kan enkel met een v7 decoder (dus niet met een v6)

Uiteraard kunt u bv. eventueel vanaf uw smartphone/tablet naar uw TV casten of kunt u ook gebruik maken van bv. een Google Chromecast of een ander android TV box zoals een MiBox S of bv. Apple TV

Apple TV 4K 128GB | Proximus

Reageer