Vraag

Discovery Science verdwenen?

  • 24 September 2022
  • 2 reacties
  • 133 Bekeken

Reputatie 1

Ik kijk nog al graag naar Discovery Science, nu gebeurt het al eens dat ik die zender niet onder cultuur en kennis of onder entertainment vind, maar wel bij alle zenders.

Echter op dit ogenblik vind ik hem helemaal niet terug… 

Nog iemand problemen? Ik kijk via browser Google Chrome op laptop...


2 reacties

@Jo_041

Ik heb het eens nagekeken en Discovery Science zou je moeten terugvinden via de decoder op kanaal 79, deze zit in de pakketten entertainment channels NL, nature en Discovery NL, multi NL of pickx mix NL als je één van deze pakketten hebt.

Ontvang je Discovery Science wel op je decoder? Ik kan dit niet controleren want helaas heb ik geen abonnement op deze zender.

Er kan natuurlijk ook sprake zijn van een tijdelijke storing op deze zender als je de rest van de zenders uit het pakket wel ontvangt waarop je geabonneerd bent.

Misschien op de laptop op de pickx app eens uitloggen en opnieuw inloggen met je gegevens.

Succes.

Timm1983

Reputatie 5
Badge +2

Hij staat er nog altijd tussen online, in HD met TV Replay en ondertitelingen. 

Je kan beter gaan via “Live tv” en zo scrollen naar beneden tot aan de zender of via de TV-gids en dan rechtsboven de naam ingeven “Disc Sc HD”. 

Waarom dat je niet altijd bij de logische categorieën als “Cultuur en kennis” de zender kunt vinden is omdat de programma’s geen genre of categorie mee krijgen vanuit de aanlever van de tv-gids. Dus plaatst het systeem van Proximus die niet onder die categorie. Je hebt dat met nog zenders hoor dat je je suf zoekt en beter zelf de zender kunt opzoeken. 

Reageer