Vraag

digitale tv opzeggen

  • 13 March 2023
  • 7 reacties
  • 141 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Stel dat ik mijn digitale tv wil opzeggen, wat zou ik dan nog moeten betalen ? 
Ik ben nog aan twijfelen voor dat te doen . ik heb op het moment dit : 

kan ik mijn sociaal tarief behouden of niet bij enkel internet ? 
en wat zou ik terug moeten binnen leveren ? 

 


7 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@nicolas7  Dan kom je enkel op Internet uit, voor een maxi  (hetgene je nu hebt) is dit 54,99 -8,40 =46,59 euro   Je kunt ook nog zakken naar een Essential en dit komt op 25 euro -8,40 = 16,6 euro..dit is beperkt tot 150GB

Reputatie 7
Badge +4

&

dient u bij uw eventuele stopzetting van digitale TV uw gehuurde TVbox (decoder) op vraag van Proximus gratis terug in te leveren via Bpost op basis van een  door Proximus via e-mail aan u  toegezonden retourticket

&

Ter bijkomende info: Internet abonnementen – De internetprovider voor België | Proximus

Decoder moet dan binnengeleverd worden (gratis via Bpost , PX stuurt dan de retourlabels)
Wifi-booster kan ook binnengeleverd worden indien je die alleen maar nodig zou gehad hebben voor TV.

Reputatie 2
Badge

@Luc.M  dat goedkope internet , gaat dat veel trager of wat moet ik mij erbij voorstellen ? Weet er ni zoveel van . 

Reputatie 7
Badge +3

@nicolas7  Dag, Internet subscriptions - Internet provider in Belgium | Proximus 

 

hangt er allemaal van af wat je doet via internet om gewoon wat te surfen en te mailen  zal je met Essential toekomen.

Als je bvb grote bestanden moet backuppen/uploaden naar de cloud  dan zal dit wel een stuk trager gebeuren als maar 4Mbps hebt als uploadsnelheid !

Reputatie 7
Badge +4

&

info over uw huidig/recent maandelijks internetverbruik kunt u terugvinden op uw facturen (in MyProximus)

Reageer