Beste,
ik ben de beheerder van mijn account en kan maar niet in logen via de pickx app ik krijg steeds deze melding deze login is niet gekoppeld aan een proximus pickx account. Ik weet niet wat ik moet doen kunnen jullie mij helpen met dit probleem.
Beste,
ik ben de beheerder van mijn account en kan maar niet in logen via de pickx app ik krijg steeds deze melding deze login is niet gekoppeld aan een proximus pickx account. Ik weet niet wat ik moet doen kunnen jullie mij helpen met dit probleem.
Maandag komen de Prox medewerkers weer langs op het forum, die gaan jou wel kunnen helpen.
Ik heb net hetzelfde probleem , ik heb het gisteren (zaterdag) ook gemeld in een ander topic
Zelfs al zie je in myproximus dat proximuspickx al gekoppeld staat aan je account, dan nog is soms een kleine aanpassing nodig.
Best reeds → profielgegevens invullen/aanvullen : (inloggen - avatar aanklikken scherm rechts boven - profiel bewerken en opslaan
Kan je dit nu even uittesten aub?
Kan je dit nu even uittesten aub?
Is dat ook voor mij ?
Edit: Net even getest op PC en het werkt nu ! dank u
Welja omdat Ali de topic starter was dacht ik dat het alleen aan hem gericht was :-)
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.