beste ik ben de beheerder van mijn account en kan maar niet in logen via de pickx app ik krijg steeds deze melding deze login is niet gekoppeld aan een proximus pickx account.
Moeten jullie dit nog activeren?
Alvast bedankt.
beste ik ben de beheerder van mijn account en kan maar niet in logen via de pickx app ik krijg steeds deze melding deze login is niet gekoppeld aan een proximus pickx account.
Moeten jullie dit nog activeren?
Alvast bedankt.
normaal als je proximuspickx ziet staan op je http://myproximus.be accoutnt zou dit moeten werken maar dat is blijkbaar niet altijd het geval en moet soms iemand van het proximus forumteam nog een aanpassing doen, dit zullen ze morgen wel voor je natrekken als ze hier terug op het forum langskomen.
Beste ik heb de gegevens aan mijn account toegevoegd .
beste gegevens zijn toegevoegd
nu zul je gewoon moeten afwachten tot iemand van proximus dit verder behandeld heeft of verder laten behandelt heeft door de achterliggende betrokken dienst….
Gelieve eens uit te loggen en opnieuw in te loggen om te controleren of het werkt.
Beste,
is het mogelijk mijn account ook te koppelen?
mvg
Ik krijg ook deze melding bij openen van de pickx app.
Kan mijn account ook nagekeken worden?
Mvg
Tom
Ter info: morgen zullen de proximus forummedewerkers wel jullie instellingen natrekken
bijkomende info ivm met je → profielgegevens invullen/aanvullen : (inloggen - avatar aanklikken scherm rechts boven - profiel bewerken en opslaan
Klantennummer bij deze toegevoegd
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.