Ik krijg steeds de boodschap "Deze login is niet gekoppeld aan een Proximus Pickx-account".
Kan dit aangepast worden, aub ?
mvg
raoul
Ik krijg steeds de boodschap "Deze login is niet gekoppeld aan een Proximus Pickx-account".
Kan dit aangepast worden, aub ?
mvg
raoul
Ik krijg steeds de boodschap "Deze login is niet gekoppeld aan een Proximus Pickx-account".
Kan dit aangepast worden, aub ?
mvg
raoul
hi, kan je dit nog even proberen of het werkt ?
Ik krijg steeds de boodschap "Deze login is niet gekoppeld aan een Proximus Pickx-account".
Kan dit aangepast worden, aub ?
mvg
raoul
Hier hetzelfde probleem. Volgens Proximuswinkel waren er vorige week problemen met de app maar ik krijg nog steeds de melding dat mijn account niet gekoppeld is.
Blijkbaar kan dit door jullie diensten geactiveerd worden.
Alvast bedankt.
Dirk
Ik krijg steeds de boodschap "Deze login is niet gekoppeld aan een Proximus Pickx-account".
Kan dit aangepast worden, aub ?
mvg
raoul
hi, kan je dit nog even proberen of het werkt ?
Nee, het werkt nog steeds niet. Ik krijg terug dezelfde foutmelding.
alvast bedankt
mvg
raoul
Beste,
ik heb het wachtwoord van mijn Proximus account gereset, maar inloggen in de pickx app lukt no steeds niet. Ik krijg nog steeds dezelfde foutmelding.
Zijn er nog andere dingen die ik kan doen ?
alvast bedankt
mvg
raoul
Beste,
ik heb het wachtwoord van mijn Proximus account gereset, maar inloggen in de pickx app lukt no steeds niet. Ik krijg nog steeds dezelfde foutmelding.
Zijn er nog andere dingen die ik kan doen ?
alvast bedankt
mvg
raoul
hi, ik laat verder nakijken wat er gaande is en hou je op de hoogte
Beste jonathandr,
gisteren heb ik kunnen inloggen.
probleem is dus verholpen.
bedankt
raoul
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.