Beste,
Ik krijg deze melding in de Pickx app wanneer ik daar mijn My Proximus login en account ingeef.
Kunnen jullie dit oplossen aub?
Beste,
Ik krijg deze melding in de Pickx app wanneer ik daar mijn My Proximus login en account ingeef.
Kunnen jullie dit oplossen aub?
Beste
Ik kan wel pxs pickx app kijken via website maar niet via gsm?
Er komt steeds op “de login gegevens zijn niet correct”. Maar via de website lukt het wel?
login fa306090
mvg
Heb je de app al eens opnieuw geïnstalleerd en het toestel heropgestart?
Ik heb hetzelfde probleem login niet herkent.
Nochtans beheerder van de Proximus account(omvat vast, mobiel, tv, internet)
Vreemd dat dit al 2 jaar aansleept in dit forum...
Louter ter info: proximus medewerkers zullen dit pas maandag voor je kunnen oplossen, aangezien zij in het weekend hier niet langskomen op het forum.
Maurice
Beste
Ik kan wel pxs pickx app kijken via website maar niet via gsm?
Er komt steeds op “de login gegevens zijn niet correct”. Maar via de website lukt het wel?
login fa306090
mvg
Heb je de app al eens opnieuw geïnstalleerd en het toestel heropgestart?
Net geprobeerd verwijderd, opnieuw installeren dan herstarten maar blijft hetzelfde! (kan niet inloggen).
mvg
Beste,
ik krijg de melding « deze account is niet gekoppeld aan een Proximus Pickx account » zoals verschillende hierboven hebben gemeld.
Kunnen jullie hiervoor het nodige doen aub ?
thx
Wim
Ter info: zelfde melding gepost door zelfde auteur “Wim Beck” hier:
>
Ter info: zelfde melding gepost door zelfde auteur “Wim Beck” hier:
>
Bedankt
Geen probleem hoor, maar het is gewoon gemakkelijker / overzichtelijker voor het proximus team
Dit zou ondertussen moeten opgelost zijn Wim.
Kan je dit even testen?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.