Skip to main content

Sinds gisteren startte mijn decoder continu herop, toen ik wou resetten, blijft deze nu hangen in de reset…

hij is al bezig sinds gisterenavond

@Side Effects zet de decoder eerst stroomloos
reset  je bbox → Reset je b-box/Internet box | Proximus

zet de decoder pas terug op als je terug kunt surfen 

kijk wat er gebeurt met de decoder en indien het nog fout loopt reset de decoder opnieuw

Je TV Box resetten | Proximus


@Side Effects Als het niet lukt met de info van Martin, kan je dan je profiel verder aanvullen (telefoonnummer, klantennummer) zodat we dit voor je kunnen nakijken ? Met de gegevens die ik daar nu vind, kan ik jammer genoeg nog niets voor je nakijken. 

Gevraagde privégegevens in je forumprofiel  plaatsen doe je terwijl je op het forum ingelogd bent, en zet je in één van de met “privé” aangeduide tekstvelden.

Enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op “sla wijzigingen op”
( in het vak “Ticket (Privé)” kun je bvb nog bijkomende informatie zetten als dit wilt).

 


Reageer