Zowel bij uitgesteld kijken als bij het bekijken van opgenomen programma’s blijft de decoder dikwijls hangen…. Alles herstarten helpt niet, heb dit al 5 keer gedaan!!
Zowel bij uitgesteld kijken als bij het bekijken van opgenomen programma’s blijft de decoder dikwijls hangen…. Alles herstarten helpt niet, heb dit al 5 keer gedaan!!
Kan je die decoder even resetten? https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html
Wij hebben hetzelfde probleem. Decoder al volledig gereset. TV blijft voortdurend haperen en ook internet valt vak uit.
Bedankt voor de tip, maar mijn modem staat naast mijn decoder en is met kabel gelinkt. ook al resetvan de bbox3-router geprobeerd
Het dsl lampje zal wel continu blijven oplichten daar zal het niet aan gelegen zijn.
Vandaag Technische support aan de lijn gehad. Blijkbaar zou er een kabelbreuk zijn. Zij nemen morgen contact op om een lasser te plannen om te herstellen. Hopelijk gaat dit een beetje snel. 3 weken thuis met de kinderen zonder deftig internet en televisie, dat belooft! Op die manier zal de verhoogde data via 4G toch ook snel op zijn.
Het bijzonderste is dat de reden gevonden werd want als je onderbrekingen hebt op je decoder en die is rechtstreeks verbonden met de bbox dan kun je zelf enkel de bbox en de decoder resetten en als dit niet helpt kan proximus eventueel nog beslissen om de bbox en de decoder om te ruilen maar als het iets met de kabel te maken heeft is dit allemaal verloren tijd .
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.