Vraag

cromecast

• 15 september 2020
  • 7 reacties
  • 85 Bekeken

Beste. 

ik ben al een tijdje aan het crome casten op

een tv buiten in tuinhuis. 
dit lukt vrij goed maar kan nu de laatste twee weken geen Belgisch voetbal meer casten. 
Heeft ervoor wel gegaan. 
en voor de rest kan ik vrij wel alle zenders via de picx app op

gsm casten naar tv . 

maar dit weekend voor Belgisch voetbal te kijken op

eleven ging weer niet. 
in mijn tuinhuis hangt een tp link router waar ik WiFi van neem. Is aangesloten op

een utp kabel die naar het huis is getrokken en in is gestoken in de modem van Proximus. 

7 reacties

Dit is de gewone Proximus sport zender gaat prima om te casten en andere zenders ook. 

En dit zijn de zenders van eleven alleen Belgisch voetbal en

dan krijg ik dit. 
Ervoor heeft dat wel gewerkt! 

Inderdaad hier zijn er recent die dit probleem gemeld hebben, maar of het al opgelost is daarvoor moeten we het verder verdict van iemand van het proximus forumteam afwachten ...

Ok. 
Dan kan ik niet meer de online krant lezen van HLN of bedoel de artikels volledig terwijl ze dit wel aanbieden in mijn abonnement. Al van alles gedaan met inloggen en zo maar krijg het niet meer. 

en de tv replay die ook actief is In mijn abonnement kan ik bij een programma herbekijken niet meer terugspoelen? 
dat ging bij mijn vorige decoder wel. nu bij de nieuwe Android niet? 

Ik denk inderdaad dat je best het antwoord van een proximus forummedewerker afwacht want er zijn inderdaad wel nog wat problemen met de V7 decoder.

Reputatie 7
Badge +4

hi @Rsca1992 jo  kan je even je klantennr toevoegen aan je profile ?
dan kijk ik verder voor je na wat er mis loopt

Is gebeurd 

Reputatie 6
Badge +1

Inderdaad hier zijn er recent die dit probleem gemeld hebben, maar of het al opgelost is daarvoor moeten we het verder verdict van iemand van het proximus forumteam afwachten ...

Nog steeds niet opgelost. Niemand van PX  reageert wat de oorzaak hier van is 😷🤗😉🤔

Reageer