je kan al eerst eens proberen om de bbox te resetten = 20 sec resetknopje ingedrukt houden en pas loslaten als de power led vooraan alleen nog blijft oplichten
als de bbox volledig terug opgestart is dan de decoder eens resetten
→ Je decoder resetten | Proximus
je gebruikt ook best de HDMI kabel die bij de v5-compact zat en de hdmi kabel eens in en uit pluggen aan beide kanten om eventueel slechte contacten uit te sluiten
Als het probleem dan nog blijft kunnen de prox forummedewerkers eventueel beslissen of het omruilen van de decoder nodig is
@bk316209 Heb je de stappen al ondernomen die @Martin heeft voorgesteld?
Vandaag de decoder (het is een V6 (niet compact V5)) reset met pinnetje ( in tegenstelling met youtube filmplje, lukt niet met balpen, opening te fijn)
Nadien kwam een update voor de decoder eraan, die is geupdate.
Deze avond na 10 minuten VTM nieuws, plots 1 seconde zwart scherm, daarna weer zonder probleem verder.
Modem is nog niet reset.
je gebruikt toch de HDMI kabel die bij de V6 geleverd was, anders moet je ook nog eens de bbox eens resetten om te zien of dit daarna beterschap oplevert.
@bk316209 Dus als ik het goed begrijp is er gisteren even een korte onderbreking geweest en daarna was alles in orde?