je bent inderdaad de enige niet die met dit probleem af te rekenen heeft ik heb nog een oudere versie van chromecast dongle en heb daar geen probleem mee, heeft het iets te maken met versie van chromecast HDMI dongle, !?
PS: Iemand van Prox zelf komt pas maandag terug langs op het forum.
daarom mss best ook de versie van chromecast dongle meegeven hier, zodat zij dit ook kunnen doorspelen aan hun specialisten ter zake.
Oke bedankt ik vandaag of morgen eens bij mijn ouders welke versies het zijn want zijn 2 verschillende volgens mij. Maar waarom kunnen VRT en VTM wel een perfect werkende app maken met de chromecast en proximus niet? Lijkt mij niet logisch
Dat zegt inderdaad iedereen die met die chromecast problemen af te reken heeft, alleen iemand van proximus forumteam zou daar het juist antwoord moeten kunnen opgeven!
@DeeTee Kan je je gegevens toevoegen aan je forumprofiel? En zoals @Martin al heeft gezegd de versies van je chromecast. Met al die informatie kunnen we het eens bekijken en doorgeven.
Kan er ondertussen iemand bevestigen dat het probleem bij de chromecast uitvoering moet gezocht worden ? het casten met pickx app naar tv via chromecast werkt echt onbetrouwbaar. Het continue “ aan het laden “ is storend. Met VTM Go app en de VRT NU app werkt casting perfect.
@C Ocker Ik ben blij dat het ondertussen terug werkt. Hopelijk is je nieuwe modem ondertussen aangekomen en zijn de andere probleme hiermee ook opgelost.
Ik zal je feedback ook zeker doorgeven.
casten met de proximus ap lukt ook hier niet meer,blijft maar laden maar werkt niet ,vrt nu werkt wel.
ik heb chromecast 1