Check Proximus TV werkt niet in 9880 Aalter, Barelstraat (alle hnrs)
TBI: Als je belt naar de helpdesk op 0800 22 800 en als je na ingave van je lijnnummer te horen krijgt dat er problemen zijn in de regio, dan weet je dat prox op de hoogte is en er ook het nodige voor doet om het op te lossen.
Reeds jaar geleden paar keer vruchteloos gedaan, door kennis en mijzelf, Martin.
Vandaar ultieme poging via het Forum.
In de aanpalende straten werkt de checktool perfect wat er m.i. op wijst dat de Barelstraat in Aalter NIET is opgenomen in de Proximusdatabase.
Iets wat begrijpelijk is voor nieuwe wegen/verkavelingen doch hoogst uitzonderlijk voor bestaande straat.
Check werkt nog niet.
Vooruitzichten?
Ik merkt geen voortgang
Zou er wel nog !!geconnecteerde distributiekabel liggen of toch hardnekkige BUG?
nog steeds foutmelding,
kan u het ticket nog eens (her)activeren?
De checks blijven foutmelding geven (zowel speedtest Internet als TV) voor Barelstraat, 9880 Aalter
werkt hier bij mij ook niet:
Werkt niet, nog steeds zelfdefoutmelding (zowel via Smartphone als Laptop) zoals bij Martin
Check werkt niet, kan u nog eens laten nakijken.
- 9880 Aalter, Barelstraat (alle hnrs)
TBI: lukt bij mij ook niet (EDGE browser)
zelfde (negatief) resultaat als snor en martin hier (ook indien direct 9880 lotenhulle i.pv. 9880 aalter gekozen wordt)
Bizar dat jullie allemaal een ander resultaat krijgen dan ik. Ik heb het doorgestuurd naar de verantwoordelijken van de site.
Werkt niet via Edge, Chrome en Smartphone (Android)
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.