Vraag

bundel niet op Pickx

  • 12 februari 2020
  • 5 reacties
  • 67 Bekeken

alhoewel ik sedert twee maanden al de bundel Family FR betaal krijg ik de zenders van deze bundel niet op Pickx op mijn computer


5 reacties

morgen als de Proximus medewerkers hier terug langskomen kunnen ze je instellingen even natrekken en je verder helpen.

Reputatie 7
Badge +4

Ik zie dat er 2 verschillende logins gekoppeld zijn aan je pickx app. Maakt het een verschil welke login je gebruikt ? 

Als ik het goed begrijp kan je deze zenders wel bekijken op de TV ? En heb je eventueel al via de app getest op een gsm of tablet ? 

het is waar dat ik ergens iets heb gedaan zodat ik nu met twee verschillende logins opgezadeld ben

is het doen verdwijnen van beide logins en een volledig nieuwe maken dé oplossing? of kunnen jullie mij helpen dit euvel te doen herstellen en alles terug te zetten op 1 login?

beste dank

Reputatie 7
Badge +4

Welk mailadres zou u het liefste willen blijven gebruiken als login, gmail, of yahoo ? Dan kan ik de 2de login hier wel verwijderen en kunnen we inderdaad zien of het probleem daarmee opgelost is. 

het liefst zou ik dit van gmail willen behouden 

Reageer