Beantwoord

blokjes op tv

  • 10 November 2023
  • 8 reacties
  • 135 Bekeken

SInds kort hebben we blokjes op tv.We hebben de devolo’s gesynchroniseerd.De b-box herstart.De decoder gereset.Nog altijd blokjes.Dan naar proximus in Mol geweest en probleem uitgelegd.Ze hebben dan alles bekeken en we zouden een nieuwe b-box krijgen die een technieker zou meebrengen.Die zou donderdag 9-11 om 13h bellen voor een afspraak maar niks van gehoord.Ondertussen kijken we al meer dan een maand naar blokjes tv.Hoe kunnen we een technieker van proximus aan de lijn krijgen?

icon

Beste antwoord door HadewychT 10 November 2023, 15:19

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +4

@Jorobe Ik heb een afspraak teruggevonden, maar deze staat geboekt op maandag 13/11 in de voormiddag.

Ik weet niet wat er misgelopen is ivm de afspraak van 9/11. Die vind ik hier niet terug. Mijn excuses voor het misverstand hierover. 

Reputatie 3
Badge +1

Blokjes ligt meestal niet aan de bbox maar aan de devolo’s… Alternatief zijn boosters hiervoor. Technieker heeft deze altijd wel bij.

@Jorobe

Tip:

Als je de mogelijkheid hebt om met een voorlopige lange internet kabel de decoder rechtstreeks met je bbox te verbinden dan weet je direct of het aan je devolo’s ligt of aan de bbox

Reputatie 2

Had hetzelfde probleem. Met Fiber heb je een Internet Box BBOX 4 en een Wifi Booster V2 nodig. Daarmee is bij mij het probleem opgelost.

@Jorobe 

Als de technieker langs geweest , laat in ieder geval eens weten hoe het opgelost werd.

Bedankt allemaal.Technieker is langs geweest.Bbox vervangen en wifi booster  i.p.v. de plc’s.Alles werkt nu zoals het moet.Dank aan technicus Farid.

Goed nieuws en bedankt voor de feedback.

Reputatie 7
Badge +4

@Jorobe Ik ben blij te horen dat alles weer goed werkt. Dankjewel voor je feedback. Ik zal die zeker doorgeven naar de technieker. 

Reageer