Skip to main content

Hallo

Sedert een paar weken ondervinden we dat bij het aanzetten van onze decoder ons tv scherm volledig purper (blauw ) kleurt en er geen signaal doorkomt

Wanneer we de decoder terug opstarten (soms meerdere maal na mekaar ) is alles terug normaal

 Alle mogelijke oplossingen verder reeds gebrobeert ( veranderen van HDMI ingang -modem herstart - andere HDMI kabel - modem gereset )

Onze decoder is via netwerkkabel aangesloten , is een Android V7 decoder - Modem is een B-box 3v+) internet via fiber

Graag enige help aub

Je kan ook altijd eens de decoder resetten ook.

je gebruikt toch de bij de V7 decoder bijgeleverde HDMI kabel is van het type "Shielded High Speed HDMI Cable" ( welke 2160p60 with Rec. 2020 en HDR (en ARC) ondersteunt).

Indien je de mogelijkheid zou hebben om eens de V7 aan een andere TV aan te sluiten.

Reset van je Android TV Box via de TV Box zelf


Bedankt voor je antwoord 

Ik probeer je suggesties en reageer daarna


Reageer