Skip to main content

Betaalzenders staan geactiveerd maar werken niet . Vorige week zaterdag fiber geïnstalleerd ,betaalzenders weg .contact opgenomen met 0800 Nr werken niet zaterdag avond ! 
maandag Proximus shop ,straks zal er een technieker bellen ,geen telefoon gekregen ! 
dinsdag Proximus shop ! Entertainment Chanel is heel oud paket ,raden aan overstappen op pick

mix gedaan en niks .Woensdag Proximus shop  technieker zal u bellen  en ‘s avonds probleem opgelost volgens de technieker ! Niks . Donderdag  contact  met robot begrepen mij niet 

 Vrijdag technieker aan de lijn probleem opgelost bellen mij terug  zeg dat het nog steeds niet werkt 

oei , zetten mij in de wacht en na ongeveer 2minuten lijn afgebroken  . Na 1 week al van alles geprobeerd en nog steeds niks ! Vraag je een technieker dan moet je betalen ,is jullie fout niet die van mij  ook Pickx sport verdwenen heb vorige week  een maand gratis geïnstalleerd  ,om toch het voetbal te kunnen volgen 

Welkom in de wondere wereld van Proximus !


@Fredje Viviane Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel Proximus medewerkers kunnen deze info bekijken. In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen maandag.  


@Fredje Viviane

Doe je decoder eens van de stroom en laat hem na 30 seconden eens terug opstarten om te zien of je dan de bijkomende gevraagde zenders kunt ontvangen, bijkomende zenders dienen geactiveerd te worden voor sommige decoders is dit automatisch andere decoders haal je best even van de stroom af en start je best eens opnieuw op om de activatie van de nieuwe zenders te voltooien.

De decoder eens even van de stroom halen en herstarten kan soms wonderen doen…

Een aanvraag van een betaalpakket wordt meestal binnen de 24u geactiveerd of soms vroeger, dus hou ook rekening met een termijn van rond de 24u of wel is de activering nog niet helemaal verwerkt in het systeem van Proximus, zoniet eventueel dan maandagmiddag nog eens contact opnemen met Proximus ivm de activatie of de hulp inroepen van een moderator hier vanaf maandag om dit verder op te volgen.

Succes.

Timm1983


Sorry al allemaal geprobeerd zelfs 2x volledige resset  en na een week nog steeds niets  


@Fredje Viviane Gewoon wachten tot de Prox medewerkers morgen alles  kunnen natrekken en zien of ook alles doorgestroomd is na overschakeling op fiber.


Hebben al fiber van de 17 e toen zijn de problemen begonnen daarvoor werkte alles prima ! En Proximus techniekers hebben  het al 2 maal nagekeken en nog niks 


Daarom best laten nakijken door een proximus forumedewerker (moderator).

@Fredje Viviane Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel Proximus medewerkers kunnen deze info bekijken. In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen maandag.  

 

 

 


Reageer