Vraag

bestaand abonnement bij Disney+ - nu kijken via TV-box?

  • 1 April 2024
  • 5 reacties
  • 62 Bekeken

Reputatie 1

Ik heb een abonnement bij Disney+ . We kijken via de PC, met een HDMI-kabel naar de TV.

Kan ik ook rechtstreeks kijken, met de TV-box? (Android TV-box) Met het bestaande Disney+-abonnement?


5 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@petervanavermaet 

 

Disney+ kijken op je tv

 

Als je al bent geabonneerd op Disney+, ben je slechts een paar stappen verwijderd van de beste series en films die we te bieden hebben. Als je al deze content op je tv wilt kijken, moet je eerst Disney+ op dat apparaat activeren. 

Volg de onderstaande stappen om Disney+ te activeren, zodat je kunt streamen op je smart-tv of een ander op je tv aangesloten apparaat, zoals een videogameconsole of een streamingstick.* 

  1. Start de Disney+-app op je smart-tv of het op je tv aangesloten apparaat
  2. Selecteer Inloggen
  3. Ga naar DisneyPlus.com/begin op een computer of mobiel apparaat
    • Als je problemen hebt met het openen van deze link, gebruik dan een privé- of incognitovenster in je browser en probeer de link opnieuw
  4. Voer de achtcijferige code in die op je tv verschijnt
  5. Volg de aanwijzingen om in te loggen op je Disney+-account op je computer of mobiele apparaat
  6. Als je bent ingelogd, wordt je tv-scherm ververst en verschijnt er een melding dat je activatie voltooid is
  7. Selecteer Start met streamen om Disney+-content te kijken op je apparaat

Als je ooit op je smart-tv of het op je tv aangesloten apparaat uitlogt bij de Disney+-app, moet je de bovenstaande activatiestappen opnieuw volgen om weer te kunnen streamen.

*Gebruikers die een mobiel apparaat of computerbrowser gebruiken, moeten deze stappen volgen om in te loggen.

Disney+ kijken op je tv (disneyplus.com)

Reputatie 1

Bedankt voor je reactie.

Stap 1 is “Start de Disney+-app op je smart-tv of het op je tv aangesloten apparaat”. Mijn smart-TV is niet smart genoeg. Hoe kan ik dat doen via de TV-box?

Reputatie 7
Badge +3

Op de Android TV Box kan je apps installeren om films en series te streamen, video's te bekijken, te gamen, enz.

Meld je aan met je Google-account om de apps op de Android TV Box te gebruiken.

Heb je geen Google-account of heb je je er niet mee aangemeld bij de installatie van je Android TV Box:

  1. Druk op de Home-knop van je Proximus-afstandsbediening.
  2. Ga naar Apps in de menubalk.
  3. Ga naar Google Play StoreGoogle Play Store en volg de instructies om een account te maken en/of je aan te melden.
  1. Druk op de Home-knop van je Proximus-afstandsbediening.
  2. Ga naar Apps in de menubalk.
  3. Kies de gewenste app uit de Android TV Box-catalogus of Google Play Store Google Play Store en installeer deze.
  4. Voor sommige apps word je gevraagd om in te loggen of te registreren. Je kan bestaande inloggegevens gebruiken. Afhankelijk van de app kan je registreren via de Android TV Box.

Kun je de gewenste app niet vinden? Jammer! Enkel de leverancier van de app beslist of zijn app beschikbaar is in de Android TV Box-catalogus.

Apps op de Android TV Box | Proximus

Android TV Box | Proximus

Mijn huidige TV Box upgraden

Een oude TV Box omruilen en een nieuwe TV Box aanvragen is heel makkelijk. Met de nieuwste TV Box ervaar je Pickx op de beste manier. Hou wel rekening met een éénmalige omruilingskost van €49.

De eenmalige omruilkost valt weg wanneer je een oude TV Box omwisselt voor een Android TV Box wanneer je geabonneerd bent op één van de volgende de tv-optie(s) Pickx All Stars, Pickx All Stars & Sports, Disney+ of Netflix. Als je al een Android TV Box hebt en je wil deze omruilen voor een meer recente versie van de Android TV Box met wifi (compact) valt de éénmalige omruilkost niet weg.

Een nieuwe TV Box aanvragen doe je als volgt:

  • Via je tv-toestel ga je naar het Pickx TV-menu (‘Shop’)
  • Of je contacteert onze klantendienst.

 

Reputatie 7
Badge +3

@Pat52 dank voor toelichting

@petervanavermaet is het gelukt?

groeten

tina

Reputatie 3
Badge +1

Netflix op dien tv box werkt bij mij nooit goed, disney weetk niet.

Gelukkig heb ik netflix op de tv zelf, werkt als een trein (en op mijn nvidia shield pro gaat het ook nog goed maar via de tv zelf het beste, lang leve de tv’s met apps op  ;)).

Reageer