Vraag

bekijken opnames afgebroken sinds update

  • 28 April 2024
  • 5 reacties
  • 93 Bekeken

Als ik een opname van een programma bekijk dat live nog aan het lopen is (ik begin dus later te kijken dan de lineaire planning), dan wordt op het moment dat het live-programma afgelopen is, het bekijken van de opname afgebroken. 

Sinds de update wordt zoals gemeld, op alle toestellen bijgehouden welke afleveringen van een serie je bekeken hebt, dit is prima. Maar in het geval dat ik meld, wordt zelfs niet bijgehouden tot waar in het programma je al gekeken hebt. Het bekijken van de opname wordt afgebroken zonder meer.
 

Dit is voor mij een achteruitgang. Het is al voorgevallen met programma’s op verschillende kanalen (Juliet, De Mol, om er enkele te noemen).

Is dit een bekend probleem? Hoe op te lossen?


5 reacties

Is het ook deze app versie die je hebt:

zie : android proximus tv | Proximus Forum

 


welke software versies heb je nu staan voor App-versie: X.YYY.Z  Middleware versie: PXM-SW-X.Y.Z:

  •  op de home-knop (🏡) van je remote te drukken
  •  bovenaan dan naar rechts scrollen tot aan ⚙️(= instellingen/settings)
  • Dan ga je naar “Support “
  • En tenslotte ga je naar “Systeem info” 

inderdaad deze app versie

APP-versie   6.147.2

 

de opname loopt verder maar het bekijken wordt afgebroken zonder zelfs te registreren tot waar je gekomen bent.

Deze avond opnieuw: opname De afspraak op vrijdag, bekijken wordt afgebroken om 22u, zot gewoon

Kan ik terug naar de vorige bug-loze versie?

Mss als de PX moderatoren maandag terug langskomen dat zij eens bij de bevoegde dienst kunnen informeren of er een tijdelijke oplossing is.

Je kan altijd proberen door de internet box en de decoder eens te herstarten of het dan in orde komt !

→ Hoe herstart je toestellen voor internet en tv? | Proximus

ik wil een bugvrije update, niet dit!!!!
gisteren, vandaag opnieuw

chronisch ziek, kan niet telefoneren
hoe vorige versie terugzetten zonder verlies opnames?

 

Mijn finale van de mol OOK verpest: precies op de manier die ik jullie hier gepresenteerd heb:

de opname van een live-programma “blokkeert” op het moment dat het live-programma stopt..

scrollen in de opname lukt ook niet, dus dank u, opnames kan je dus pas bekijken op een latere dag, niet “een beetje” later...

Reageer