Vraag

beeld waardeloos

  • 13 June 2021
  • 3 reacties
  • 67 Bekeken

anneer we onze decoder opstarten, hebben we volgend beeld. 
hdmi kabel is origineel, er is niks gewijzigd aan onze setup, gereset, modem afgelegd ....

na een tijd lukt het soms dat het beeld opeens beter wordt maar vaak ook niet. 

in het verleden hebben we dit al eens meegemaakt, kregen een nieuwe decoder toegestuurd en alles was opgelost. 

 


3 reacties

is je decoder rechtstreeks met de bbox verbonden.

best in deze volgorde resetten

  1. decoder stroomloos zetten
  2. bbox resetknopje 20 sec ingedrukt houden enpas loslaten als enkel nog de power lad alleen vooraan nog oplicht. wachten tot je opnieuw kunt surfen.
  3. decoder resetten → Je decoder resetten | Proximus

FYI: Indien dit niks opgelost heeft:

NB: Iemand van het Proximus forumteam komt hier niet langs tijdens weekends en feestdagen.  

Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
 
 

Bedankt Martin voor uw reactie, dit werd allemaal reeds getest.

Hoelang duurt het eer iemand van Proximus zelf reageert, enig idee?  We vrezen dat het opeens helemaal zo zal blijven ons beeld ...

Reageer