Skip to main content
Vraag

Beeld en geluid niet synchroon en geen geluid bij opnames of terugkijken


We zijn nog maar één dag klant en ondervinden toch wel wat problemen.

Zoals je in de titel al kan zien:

Als eerste, loopt het geluid vaak niet gelijk met het beeld, wat enorm storend is.

Als tweede, hebben we geen geluid bij het kijken van opnames en ook niet bij terugkijk tv.

Ik hoop echt dat dit opgelost geraakt, want zo is tv kijken eerder een stress-opgave dan een ontspanning!

 

3 reacties

  • Auteur
  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 14 mei 2022

Wij hebben de laatste nieuwe decoder, dus niet de V6, maar de V7.

Ik heb wel gezien dat het synchronisatieprobleem van beeld en geluid er bij het vorige model ook al was, dus dat is met de nieuwe decoder blijkbaar nog steeds niet opgelost.

 


Martin
  • 33081 reacties
  • 14 mei 2022

Proximus medewerkers kunnen maandag wel een instelling veranderen om dit beter te maken, als ze hier terug de draad opnemen.


DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • 2078 reacties
  • 19 mei 2022

@RoKla Ik heb een aanpassing gedaan. Kan je dit eens testen?