Het beeld en geluid van mijn tv lopen al 2 dagen niet synchroon. Na 10 seconden blijft het beeld eventjes hangen, maar het geluid loopt verder. Dit is ook met opnames en apps die ik via de tv box (V7) kijk.
Kan iemand dit nakijken of mij vertellen hoe ik dit kan oplossen?
Je gebruikt toch de HDMI kabel die bijgeleverd was bij de V7 decoder zelf om de V7 decoder aan te sluiten op je TV.
NB: kan ook interessant zijn om weten of het zowel voor Live TV alsook voor opnames het geval is.
Iemand van PX zelf kan ook instellingen doen op je lijn.
Hallo
Ik heb hetzelfde probleem bij mijn opnames is reeds 2 dagen zo
in afwachting van een reactie morgen van een PX forummedewerker en indien nog niet gebeurd, best zoveel mogelijk (privé) gegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent), "privé aangeduide tekstvelden kunnen enkel door Proximus medewerkers zelf gelezen worden.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie vermelden, (bv. specifieke/privé info m.b.t. uw vraag). Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.
Sinds kort lopen het beeld en geluid niet synchroon bij live tv. Kan dit op één of andere manier verholpen worden?
Mijn klantnummer is 4******
Zonet kwam het probleem opnieuw twee keer kort na elkaar voor. Ik heb even gekeken naar de booster en alle lichtjes branden in groene kleur. Raar is wel dat het enkel bij live tv is en niet als ik naar app’s kijk. Op dit ogenblik herstart ik alles telkens opnieuw maar het is wel een vervelend probleem.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.