Beantwoord

Beeld bevriest op computer

  • 8 februari 2018
  • 44 reacties
  • 890 Bekeken

Als ik op mijn PC naar proximus TV kijk, bevriest het beeld steeds. Ik krijg nochthans genoeg signaal binnen. Zowel met Edge, firefox en chrome heb ik het probleem. Hoe los ik dit op?

Vriendelijke groeten,

Paul_050
icon

Beste antwoord door ElsJ 9 februari 2018, 13:20

Paul_050 via onderstaande link kan u een happy house technieker boeken, op de lijn zelf zien we niet direct iets mis. Groeten Els

https://www.proximus.be/nl/id_f_cr_happy_house_new/particulieren/producten/r-orphans/forms/happy-house.html
Bekijk origineel

44 reacties

Ik heb gisteren via de app ook nog eens zo'n twee uur naar een programma gekeken via de PX TV app op mijn laptop met Win 10 Pro, en geen enkel probleem ondervonden!
Zo zou het eigenlijk altijd moeten verlopen.
Via de website duurt het wat langer om te laden, heb je na het laden ook nog het probleem dat het beeld blokkeert?

ik heb het daarop nog niet zien blokkeren
Reputatie 7
Badge +4
Via de website duurt het wat langer om te laden, heb je na het laden ook nog het probleem dat het beeld blokkeert?
Kan je i.p.v. via de app te proberen, eens gewoon via de website gaan en kijken of je zo verschil merkt, Frank?
De website werkt heel traag vind ik
Reputatie 7
Badge +4
Kan je i.p.v. via de app te proberen, eens gewoon via de website gaan en kijken of je zo verschil merkt, Frank?
Martin, ik kan je nog geen exacte datum geven, maar het zou nu in ieder geval echt niet lang meer duren, vermoedelijk ten allerlaatste eind januari, onder voorbehoud uiteraard...

En mijn probleem aub?
Ok LinosD, in ieder geval bedankt voor je feedback
Reputatie 7
Badge +4
Martin, ik kan je nog geen exacte datum geven, maar het zou nu in ieder geval echt niet lang meer duren, vermoedelijk ten allerlaatste eind januari, onder voorbehoud uiteraard...
Valt bij mij eigenlijk al bij al nogal mee op mijn laptop win 10 Pro, al zou ik het ook liever zien dat het niet meer gebeurd en dat ik terug kan chromecasten ☺
Reputatie 5
Badge +3
Bij mij op de laptop met W10 blokkeert het beeld af en toe, zeer vervelend, de rest werkt perfect.
Werk met de app via Windows store.

mvg.
Frank, app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd?

Ja hoor , wat kunnen we nog doen?
Welke oplossingen hebben uw engineers gevonden aub?
Hallo LindosD,
Nog altijd geen update van de windows PXTV-app in zicht, die chromecasten terug ondersteunt?
Mvg, Martin
Reputatie 7
Badge +4
Frank, app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd?
8 maanden verder en het blokkeert nog steeds....
Reputatie 1
Badge
Wannneeer komt er eens een nieuwe versie in de apple store? Het is al weken niet om aan te zien. Geluid stopt/herhaalt/... Zie de vele berichten in dit forum.
Reputatie 7
Badge +4
hi

Kan je de app even herinstalleren ?
er is ondertussen en nieuwe versie beschikbaar via de windows store
Al meer nieuws omtrent een oplossing ?
Taal wijzigen brengt hier niets op.
Word hier precies met de dag slechter, beeldkwaliteit is duidelijk naar beneden gehaald. Vroeger had ik scherp beeld nu zit ik precies in een lage resolutie te kijken en het hapert nog meer en vaker :(
Vorige week kon ik tenminste nog 5 minuten kijken nu haal ik dat zelfs niet meer. Ben momenteel aan het proberen naar de champions league match tussen city-liverpool te kijken op 2be. Op die 40 min heb ik al zeker twintig keer de stream opnieuw moeten opstarten. Beeld bevriest constant of ik kom in een loop terecht. Gewoon weg niet te bekijken.
Zondag hetzelfde voor gehad bij de match aa gent- club brugge.
Reputatie 7
Badge +4
Door rechts te klikken in de app interface kan je de taal aanpassen, wanneer het is aangepast kan het nodig zijn de app een paar keer opnieuw op te starten
En hoe kan je de taalinstelling aanpassen?
Reputatie 7
Badge +4
bedankt voor deze info
ons engineering team is dit nog verder aan het onderzoeken
je kan via windows 10 tijdelijk het problem vaak verhelpen door de taalinstelling van app even te veranderen
Privébericht sturen (klik hier)
NB: ik heb ook het probleem op mijn laptop met windows 10 pro (1709)
Hi Lieselot, Onze engineering is hiervan al op de hoogte gebracht na verschillende klachten. We proberen zoveel mogelijk info te verzamelen om hen door te sturen. Kun je via PB je account, devicetype , besturingssyteem ( win10 versie) doorsturen please Mvg Sabine

Ik vind niet meteen de optie om je een PB te sturen dus zet ik het hier maar:
Devicetype: desktop pc, besturingssysteem: windows 10 pro. En ik gebruik de Proximus TV app die ik gedownload heb via de windows store. Heb er last van sinds vorige week dinsdag. Op mijn smartphone (een oneplus 3) die op de laatste androidversie draait werkt de app wel naar behoren.
louter als bijkomende info:
Hallo, momenteel zijn er algemene problemen met de tv applicaties, we doen het nodige om deze zo snel mogelijk op te lossen. Onze verontschuldigingen voor het ongemak.

Groeten Geert
Reputatie 1
Badge
Aan @sabineb
Het is nu al weken dat de TV app op iPad/iOS niet meer naar behoren werkt. Tot voor een maand of zo was er op iPad van deze recente problemen geen sprake, en begrijp aldus niet dat iet of andere verandering zoiets teweeg mag brengen in productie. Een kwalitatief bedrijf moet, voor er wijzigingen worden doorgevoerd, voldoende testen op een aantal basis systemen, en niet enkel de Windows app op Edge bvb. Zoveel verschillende test systemen zijn er nu ook weer niet. (Wat is trouwens een lijst van gesupporteerde systemen/versies?).
Ik stel voor dat je engineering een iPad cadeau doet voor betere opvolging (een refurbished iPad vind je voor een paar honderd euro )
Reputatie 6
Badge +4
Hi Lieselot, Onze engineering is hiervan al op de hoogte gebracht na verschillende klachten. We proberen zoveel mogelijk info te verzamelen om hen door te sturen. Kun je via PB je account, devicetype , besturingssyteem ( win10 versie) doorsturen please Mvg Sabine

Reageer