Sinds oktober 2020 (!) heb ik het probleem dat het beeld bevriest. Dit gebeurt ongeveer om de 10 minuten. Ik heb dit al zeker een 10 tal keren gemeld en telkens houdt men mij dan zoet met een reset of probeer eens dit of probeer eens dat… Dat is dan goed voor een avond en daarna terug hetzelfde probleem. Deze week is er eindelijk een technieker geweest. (ik moest dus heel de dag thuisblijven hiervoor) Deze zegt dat er kortsluiting op de lijn zit en dat dit moet hersteld worden door de ‘lassers’. De ‘lassers’ zijn ‘s anderendaags geweest (ik moest uiteraard ook weer thuis zijn) en hebben die dag plus de daaropvolgende dag gelast omdat er inderdaad een probleem was met de Proximus kabel verderop in de straat.(ik diende die tweede dag ook thuis te zijn). Volgens hen zou het probleem nu opgelost zijn. Niets is minder waar. ‘s Avonds kijken we tv en na een half uur begint het opnieuw. Beeld bevriest om de 10 minuten en dit de hele avond. Na telefonisch contact wordt er nog eens beloofd om het op te lossen. De technieker komt as dinsdag (= 5 dagen wachten! terwijl ik professionele klant ben!) en mag ik weer een dag thuis blijven. Hoeveel vakantie moet ik hier nog aan spenderen? En vooral wanneer gaat dit probleem is eens degelijk opgelost worden?
Ik ben tegen dreigementen van veranderen van leverancier maar indien men zo blijft handelen zie ik niet veel andere mogelijkheden meer.
Graag een spoedige reactie, en vooral een reactie die tot een oplossing leidt.